فیلمنامه‌ای مادرانه که آلمادووار در قرنطینه کرونا برای کروز نوشت

    کد خبر :727738

نامدارترین سینماگر اسپانیا به خبرگزاری رسمی افه گفت که فیلمنامه «مادران دوقلو» یا «مادران همراه» را نهایی کرده و قرار است پیش‌تولید در فصل پاییز آغاز شود و فیلمبرداری اوایل سال ۲۰۲۱ کلید بخورد. داستان در مادرید می‌گذرد و درباره دو زن است که در یک روز مادر می‌شوند. به این ترتیب، زندگی موازی آنها دستمایه خلق ماجراهایی است که روند کلی فیلم را شکل می‌دهد.

آلمادووار که به کرونا مبتلا شده بود، فیلمنامه را به زبان اسپانیایی نوشت و از همان ابتدا کروز را برای نقش اصلی در ذهن داشت. هر چند گفته می‌شود این بازیگر سرشناس فیلمنامه را خوانده و هنوز برای این پروژه قرارداد همکاری امضا نکرده است. از این رو، آلمادووار امیدوار است باز هم در یک فیلم تازه با بازیگر محبوب خود کار کند. این دو پیش‌تر در پروژه‌های «همه چیز درباره مادرم»، «بازگشت» و این اواخر «درد و شکوه» با هم کار کرده بودند.

فیلمساز برنده اسکار اسپانیا که تازگی‌ها روی موضوع مادر بودن تمرکز کرده، این بار سراغ مادرانی می‌رود که فرزندان خود را در سال‌های اول زندگی بزرگ می‌کنند. او قرار بود بر اساس داستان‌های کوتاه لوسیا برلین یک فیلم بسازد که به دلیل داشتن لوکیشن‌های زیاد از جمله در آمریکا آن را کنار گذاشت.

به گزارش همشهری آنلاین، آلمادووار یکی دو هفته دیگر تولید یک فیلم کوتاه را بر اساس «صدای مردم» ژان کوکتو کلید می‌زند که تیلدا سوئینتن در آن ایفای نقش می‌کند. این اولین فیلم سینماگر اسپانیایی به زبان انگلیسی است که از بد حادثه در دوران شیوع کرونا تولید می‌شود و آلمادووار امیدوار است بدون مشکل به سرانجام برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید