فولکس واگن GTI 2024 معرفی شد/هیولای هاچ بک

    کد خبر :1049389

فولکس واگن روز سه شنبه گلف را به‌روز کرد و ظاهری تازه و فضای داخلی به‌روز به این هاچ بک نمادین بخشید. نوع GTI همچنین تغییرات استایل و افزایش قدرت را دریافت می‌کند.

بازتاب- موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ EA888 به‌روز شده GTI اکنون 261 اسب بخار قدرت در نسخه اروپایی تولید می‌کند. این حجم (195 کیلووات) 20 اسب بخار بیش از مدل پیشین است. این موتور همچنان به چرخ‌های جلو نیرو می‌دهد، اما از آنجایی که گزینه گیربکس دستی دیگر در دسترس نیست، تنها گیربکس موجود گیربکس هفت سرعته DSG فولکس واگن است.

فولکس واگن GTI 2024

 فولکس واگن GTI 2024 جدید دارای جلوپنجره پایینی گسترده با لهجه‌های شیب‌دار به سمت بالا و چراغ‌های جلوی جدید است. تنها تفاوت طراحی در قسمت عقب، چراغ‌های عقب است که دارای گرافیک داخلی جدید هستند. هر بخش دارای یک چراغ معکوس نازک‌تر، یک براکت C و شش نقطه است.

 GTI کابین گلف به‌روز شده را با یک سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی جدید و بهبود یافته به اشتراک می‌گذارد. فرمان دارای دکمه‌های فیزیکی معمولی است. فولکس واگن همچنین کلیدهای لمسی با نور پس زمینه را برای کنترل صدا و تهویه مطبوع توسعه داده است، در حالی که ساختار منوی سیستم اطلاعات سرگرمی را در یک نمایشگر ایستاده ساده کرده است.

فولکس واگن GTI 2024

این خودروساز برای اولین بار GTI را با تریم داخلی فیبر کربن واقعی عرضه می‌کند. هاچ بک همچنین سقف مشکی متضاد و 15 رنگ بیرونی خواهد داشت که چهار رنگ بیشتر از قبل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید