فولکس واگن بزودی کابوس تویوتا پرادو را معرفی می کند

    کد خبر :1049220
فولکس واگن

آلبرت کرزینگر، طراح اصلی خودروهای تجاری فولکس واگن، تصویری از شاسی بلند جدید آماروک را در لینکدین منتشر کرد.

بازتاب- همانطور که Motor1 گزارش می‌دهد، چنین مدلی می‌تواند بر اساس شاسی بلند فورد اورست ساخته شود، پیکاپ فعلی آماروک فولکس واگن اساساً یک نسخه بازطراحی شده از فورد رنجر است، بنابراین الگوبرداری چندان عجیب نیست.

پیش از این، فولکس واگن قصد داشت تا SUV آماروک را عرضه کند، اما این پروژه با اصرار اعضای هیئت مدیره تجاری فولکس واگن با اسم رمز لارس کراوز لغو شد، اگرچه فولکس واگن در آن زمان حتی نمونه اولیه آن را آزمایش می‌کرد. ظاهر این تصویر در اینترنت ممکن است اکنون نشان دهنده احیای این پروژه باشد.

آماروک جدید قرار است با طراحی هیجان انگیز خود موجب شادی طرفداران شود. بدون شک این سبک طراحی موجب خواهد شد تا رقبایی چون تویوتا پرادو و برخی دیگر با چالشی رو به رو شوند. اطلاعات دقیقی از این شاسی بلند حرفه‌ای آفرود منتشر نشده و آلبرت کرزینگر طراح فولکس تنها طرح ظاهری خودرو را منتشر کرد.

فولکس واگن

انتظار رفته پیشرانه قدرتمندی در این مدل تعبیه شود و جدیدترین فناوری‌ها هم مورد استفاده قرار گیرند. پیش بینی شده در اواخر سال جاری یا اوایل 2025، فولکس واگن برنامه‌ای برای معرفی آماروک محبوب داشته باشد. همانطور که گفته شد این مدل نمونه بازطراحی شده فورد رنجر به حساب آمده که قرار است با حضور خود در بازار رقبا را سلاخی کند.

شایان ذکر بوده پیشتر بود که فولکس از مدل جدید گلف رونمایی کرد و برای سال 2024 چندین مدل جدیدی را در برنامه رونمایی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید