فولکس واگن Golf R 20 معرفی شد/ جشن سالگرد 20 سالگی

    کد خبر :915047

نسخه بیست سالگی فولکس واگن گلف براساس مدل 2022 آن بوده و برخی ویژگی‌های قابل توجه نظیر پیشرانه 333 اسب بخاری دارد که آن را به هاچ بک قدرتمندی تبدیل می‌سازد.

بازتاب-  فولکس واگن Golf R 20 یک موتور 2.0 لیتری TSI توربوشارژ با قدرت 333 اسب بخار دارد و فناوری Emotion Start به راننده اجازه می‌دهد بلافاصله از 2500 دور در دقیقه شروع کرده و شتاب فوق العاده داشته باشد.

سرویس مطبوعاتی این شرکت اعلام کرد که این خودرو نسبت به تمامی مدل‌های گلف عرضه شده قبلی برتری دارد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 4.6 ثانیه بوده و حداکثر سرعت به 250 کیلومتر در ساعت می‌رسد، اگرچه می‌توان سطح سقف سرعت را تا 270 کیلومتر افزایش داد.

فولکس واگن Golf R 20 به ​​پکیج R Performance با دو حالت رانندگی اضافی (Special و Drift) مجهز شده است. این تجهیزات شامل یک اسپویلر، رینگ 19 اینچی منحصر به فرد، دستگیره‌های خاص و لوگوهای نسخه ویژه روی بدنه می‌شود.

درون کابین هم لوگو Golf R 20 پیدا است. برخی از بخش‌های بیرونی این مدل از فیبرکربن ساخته شده تا آیرودینامیک بیشتری برای خودرو جدید فولکس رقم زند. این نسخه ویژه 60 هزار یورو قیمت داشته و برای پیش خرید دردسترس است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید