فولکس واگن گلف جدید محبوب معرفی شد

    کد خبر :1049095
فولکس واگن گلف

همکاری دو شرکت فاو-فولکس واگن به تولید خودروهای برند فولکس می‌پردازند و اکنون گلف جدید را با طراحی جدید و مشخصات قابل توجه معرفی کردند.

بازتاب-به تازگی فولکس واگن از مدل جدید گلف رونمایی کرد که در سطوح تریم Enjoy Edition و Expert Edition موجود است. این خودروها به ترتیب با قیمت‌های 21000 و 21300 دلاری در چین عرضه می‌شوند.

فولکس واگن گلف

فولکس واگن گلف Enjoy Edition و Expert Edition پیشرفت‌های مختلفی از نظر راحتی و فناوری و همچنین پیشرانه قدرتمندتر دریافت می‌کنند. مدل Enjoy Edition به صندلی‌های قابل تنظیم برقی مجهز شده در حالی که مدل Expert Edition دارای همان پکیج و قابلیت کنترل از راه دور است. خریداران یک کلید دیجیتال (از گوشی هوشمند) و یک سیستم ناوبری با عناصر واقعیت افزوده و همچنین دوربین داشبورد دریافت می‌کنند.

صندلی سمت راننده دارای تنظیم برقی 10 جهته (با پشتیبانی 4 جهته کمری) و عملکرد حافظه است. عملکرد حافظه صندلی را می‌توان برای راه‌اندازی سریع از طریق تلفن هوشمند به حساب راننده متصل کرد. این خودروها مجهز به سیستم ناوبری تعاملی و سرگرمی CNS3.0 با صفحه نمایش لمسی رنگی 10 اینچی هستند. صفحه نمایش دستگاه به صفحه نمایش 10.25 اینچی ارتقا یافته است. سیستم جدید اینترنت وسایل نقلیه با کنترل هوشمند خودرو، ناوبری هوشمند، کنترل صوتی اضافه شده است.

فولکس واگن گلف

با استفاده از تلفن هوشمند، می‌توانید موتور را روشن و خاموش کنید، تنظیمات سیستم آب و هوا را از راه دور کنترل کنید، دربها را قفل و باز کنید و با استفاده از مسیریابی GPS، خودرو را جستجو کنید.

شرکت آلمانی قیمت را بین 20 تا 21 هزار دلار تعیین کرده و در حال حاضر وارد بازار چین می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید