فورد موندئو جدید با کابینی آینده نگرانه معرفی شد

    کد خبر :1036546
موندئو

فورد به تازگی رسما از سدان هیبریدی موندئو جدید در چین رونمایی کرد. این خودرو در تاسیسات جوینت ونچر چانگان فورد تولید خواهد شد.

بازتاب-ظاهر نسل کنونی هیبریدی Mondeo (این سدان فقط در چین فروخته می شود) به طور جادویی با اولین نمایش کمری جدید که به طور خاص بر نیروگاه‌های هیبریدی متکی است همزمان شد. این مدل‌ها گزینه‌های خوش قیمت بوده و از طراحی مدرن و قابلیت‌های بزرگ برخوردارند.

جالب اینجاست که Mondeo هیبریدی نه تنها مقرون به صرفه‌ترین در میان رقبا بوده، بلکه قدرتمندترین نیز است، به شکلی که ترکیب پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی به 255 اسب بخار می‌رسد. مصرف آن هر 100 کیلومتر تنها 3.8 لیتر بوده و باید آن را سدانی هیبریدی ساده دانست نه پلاگین. این یعنی لحظه‌ای وجود نخواهد داشت که وقتی باتری کششی تخلیه می‌شود، مصرف تقریباً به طور قابل توجهی افزایش یابد.

موندئو

 

از نظر ابعاد محصول جدید فورد 4935 در 1500 در 1875 میلیمتر بوده و فاصله بین دومحور نیز 2945 میلیمتر است. همچنین باید بیان داشت که فورد محصول جدید را با پیشرانه 1.5 یا 2.0 لیتری توربو عرضه می‌کند.  این سدان به سقف پانوراما، سنسورهای نور و باران، ورود بدون کلید، سیستم تلماتیک، صفحه ابزار دیجیتال با سایز 12.3 اینچی مورب و البته صفحه نمایش 27 اینچی در پنل جلو مجهز شده است.

 

موندئو

 

درست بوده، قدمت این سیستم اطلاعات سرگرمی با تراشه قدیمی کوالکام Snapdragon 820A و عدم وجود مودم داخلی 5G فاش شده، می‌توان گفت که فورد یک محصولی مدرن و آینده‌نگرانه در بخش کابین داخلی ارائه می‌کند.  قیمت موندئو هیبریدی 27 هزار دلار است. نسخه ST-Line با تریم “اسپرت” به طور قابل توجهی گران‌تر بوده و از 31 هزار دلار فراتر می‌رود. فورد از برندهای باسابقه در صنعت خودروسازی بوده و در بازار چین نیز حضور گسترده‌ای دارد. حضوری که موجب شد چندین مدل تنها برای این بازار تدارک بیند و برای کسب جزئیات بیشتر به سایت فورد مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید