فوتسال ایران دست به دامن ژاپن، برزیل و روسیه شد!

  • ورزشی
  • جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶
    کد خبر :333100

کمیته فوتسال ایران برای حل مشکلی که در مسابقات المپیک نوجوانان وجود دارد دست به دامن دیگر کشورها شده است.

یکی از اصلی ترین دغدغه‌های تیم فوتسال نوجوانان ایران برای حضور در المپیک آرژانتین مشکلی است که کمیته بین المللی المپیک با محدود کردن تعداد بازیکنان ایجاد کرده است. طبق تصمیم کمیته بین المللی المپیک، هر تیم فقط می تواند ۱۰ بازیکن با خودش به المپیک جوانان ببرد در حالی که این مسئله ریسک زیادی برای تیم های شرکت کننده در پی دارد و مصدومیت و یا محرومیت دو، سه بازیکن می تواند عملکرد تیم ها را تحت تاثیر قرار بدهد.

این در حالی است که مسئولان کمیته فوتسال ایران نامه نگاری هایی برای حل این مشکل داشته اند و حتی از کشورهای دیگر هم درخواست حمایت کرده اند.

به گزارش مهر، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال نوجوانان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا کمیته فوتسال در قبال این مشکل اقدام خاصی انجام داده است؟ یادآور شد: آقای کفاشیان (رئیس کمیته فوتسال) مکاتباتی با کمیته المپیک داشته است. همچنین با کشورهای عراق، ژاپن، برزیل و روسیه که ارتباطات نزدیکی با فوتسال ما دارند، مکاتبه و نامه نگاری کرده ایم و آنها هم دارند فشار می آورند تا اتفاقاتی رخ بدهد و حداقل بتوانیم دو بازیکن به لیست تیم ها اضافه کنیم. واقعا تعداد ۱۰ بازیکن کم است و به تیم ها استرس وارد می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید