فلاح‌زاده: عملکرد خوبی نداشتم و قول می‌دهم جبران کنم/ باید از باخت مقابل پیکان درس بگیریم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
    کد خبر :338680

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که عملکرد خوبی در دیدار مقابل پیکان نداشته است و قول داد که در دیدارهای آینده جبران کند.

حامد فلاح‌زاده با اشاره به شکست تیمش برابر پیکان در هفته دوم لیگ برتر گفت: پیکان مثل فصل گذشته قصد داشت در این بازی از توپ‌ها‌ی هوایی استفاده کند که ما تلاش کردیم جلوی این تاکتیک آنها را بگیریم. ما قبل از اینکه گل اول را بخوریم این فرصت را داشتیم که از حریف جلو بیفتیم، ولی استفاده نکردیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم. حتی بعد از گل خوردن باز هم فرصت داشتیم که گل بزنیم، اما واقعاً بدشانس بودیم که گل دوم را هم دریافت کردیم. برای جبران دو گل باید تهاجمی بازی می‌کردیم که متأسفانه در میان حملات‌مان گل سوم را هم دریافت کردیم.

به گزارش تسنیم ،وی در ادامه افزود: ممکن است که هر تیمی با چنین نتیجه‌ای شکست بخورد و پارسال هم در چند بازی چنین شرایطی برای ما ایجاد شد. مهم این است که بتوانیم از این باخت درس بگیریم و دیگر این‌طور اشتباه نکنیم. ما برای اینکه در بین تیم‌های بالای جدول باشیم باید هر چه زودتر این باخت را جبران کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد عملکرد خودش در این مسابقه نیز تصریح کرد: عملکرد من در این بازی خوب نبود و باید بیشتر تمرین کنم تا شرایط بهتری داشته باشم. قول می‌دهم که خیلی زود این بازی را جبران کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید