«فقط چهل روزه بودم» به تئاتر شهر می‌آید/طیبی: این روزها در سالن های تئاتر احساس امنیت می کنم

    کد خبر :734223

مسعود طیبی کارگردان نمایش «فقط چهل روزه بودم» در گفت وگو با فارس گفت: این نمایش اثر مسعود هاشمی نژاد و به تهیه کنندگی سمیه طیبی است.

وی در ادامه افزود: این نمایش راما در بخش اساتید جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران سال گذشته ارائه کردیم بعد در تئاتر شهر اجرا شد و مجدد در سالن ماه حوزه هنری مورد استقبال قرار گرفت الان هم باز قرار است در سالن سایه تئاتر شهر، 27 مرداد ماه به اجرا در بیاید.

طیبی یادآور شد: داستان نمایش درباره مرد نویسنده ای است که مرده و روحش چهل روز در منزل با همسرش زندگی می کند.

این کارگردان تئاتر با تأکید بر اینکه تصمیم دارند این اجرا را تقدیم به کادر درمان بیمارستان ها کنند چرا که کارشان هم بی ربط از آنها نیست، گفت: علاوه بر کادر درمان ، نمایش را به کادر بانک ها هم تقدیم میکنیم که آنها هم به دلیل مداومت در محل کار دچار آسیب هایی شدند.

وی همچنین اظهار داشت: کل کار یک محصول دانشجویی است ما هم تلاش کردیم دانشجویان را وارد فضای حرفه ای کنیم بنابراین به دور از این بنگاه های اقتصادی ایده تا اجرا که فقط افراد را سرکیسه می کنند، سعی کردیم وارد محیط کار شویم. به طور مثال خانم آرزو صفی یاری را برای نخستین بار و در تجربه اول بازیگری در مجموعه تئاتر شهر دیدیم الان هم مجدد در سالن سایه در این نمایش به صحنه می روند.

وی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: تا جایی که من در جریان هستم، تمام پروتکل ها از تونل ضدعفونی تا تب سنج و ماسک همه رعایت می شوند من خودم که چند بار تئاتر دیدم احساس امنیت کردم استقبال از کارها هم با توجه به ظرفیت پنجاه درصدی سالن قابل قبول است.

طیبی با اشاره به بسته های حمایتی سعید اسدی مدیر تئاتر شهر برای گروه ها گفت: بنابراین اینطور نیست که اجرا برویم و صد در صد ضرر کنیم تلاشمان این است که کمتر ضرر کنیم بهرحال تئاتر شغل ما است و ما باید در بدترین شرایط هم پای آن بایستیم، نمی گویم که حمایت ها کامل بوده ، به نظرم باید بیش از اینها باشد از مجلس تا ارشاد و اداره کل از هنرمندان و گروه ها حمایت کنند ما واقعیتش هنرهای نمایشی و تئاتر شهر حداکثر همکاری را برای اجرای نمایش با ما داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید