رئیس هلال احمر خبر داد

فعالیت ۵۵۰۰ امدادگر در نوروز

    کد خبر :509659
طرح‌های خدمات نوروزی اردبیل

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در ایام نوروز امسال بیش از ۵۵۰۰ امدادگر در سطح کشور به مردم و گردشگران نوروزی ارائه خدمات می‌کنند.

علی‌اصغر پیوندی در بازدید از طرح‌های خدمات نوروزی اردبیل اظهار کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال ۱۴۲۱ پایگاه سیار، موقت و دائم با به‌کارگیری ۳۵۰۰ خودرو شامل آمبولانس، خودروی ست نجات و سایر تجهیزات به مسافران نوروزی خدمات‌دهی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: نزدیک به ۱۲ هزار نفر از جوانان به صورت داوطلبانه در ۱۲۲۶ پایگاه موقت و سیار استان‌های مختلف کشور به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

پیوندی با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادرسان هلال احمر در مواقع مورد نیاز ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا شاهد جلب رضایتمندی عمومی از نحوه خدمات‌رسانی و امدادرسانی جمعیت هلال احمر در کشور باشیم.

به گزارش ایسنا، رئیس جمعیت هلال احمر از عضویت ۱۲ هزار نفر در کشور در این جمعیت خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال بیش از ۵۵۰۰ امدادگر در سطح کشور به مردم و گردشگران نروزی ارائه خدمات می‌کنند.

به گفته وی، نوروز آغاز دگرگونی طبیعت است که مردم ایران این عید را جشن می‌گیرند اما گاها در مسافرت‌ها شاهد حوادث غم انگیز هستیم به همین دلیل جمعیت هلال احمر تمام توان خود را به کار گرفته است تا تلفات این حوادث را کم کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید