فشرده سازی نسل پنجم سیستم های محرک الکتریکی BMW

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۹:۳۴
    کد خبر :462438

در مصاحبه با معاون توسعه سیستم های محرک الکتریکی بی ام و مشخص شد که ساخت سیستم های محرک الکتریکی به شدت فشرده شده در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

بدون شک سیستم های محرک تمام الکتریکی بخش وسیعی از آینده صنعت خودروسازی را در بر می‌گیرد و به همین منظور بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی در حال توسعه واستفاده از سیستم های محرک تمام الکتریکی و راه اندازی زیرساخت های آن هستند.

حال در این بین شرکت خودروسازی BMW وعده داده است که نسل جدید سیستم های محرک الکتریکی این کمپانی به شدت فشرده شده است تا فضای کمتر و همچنین وزن کمتر برای عملکرد بهتر اتومبیل بدست آید.


معاون توسعه سیستم های محرک الکتریکی BMW می گوید که نسل پنجم سیستم های محرک الکتریکی به صورت یکپارچه و کاملا فشرده ساخته شده و مواردی همچون موتور الکتریکی، سیستم انتقال قدرت و همچنین کنترل کننده های الکترونیکی در یک مجموعه واحد قرار خواهند گرفت تا مزایای بزرگی برای صاحبان خود از جمله ابعاد کمتر، عملکرد بهتر و همچنین قیمت ارزان تری نسبت به سیستم های محرک الکتریکی فعلی داشته باشد.

برای رسیدن به این هدف، کمپانی خودروسازی BMW در حال توسعه یک پلتفرم کاملا جدید است و این شرکت ادعا می کند که سیستم‌های محرک تمام الکتریکی نسل پنجم آن می تواند محدوده حرکت 100 کیلومتر بر روی محصولات پلاگین هیبریدی و همچنین محدوده حرکت تقریبا 700 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری ها بر روی وسایل نقلیه کاملا الکتریکی داشته باشد .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید