فروش هنر دستِ هدیه تهرانی برای حفظ یوز ایرانی

    کد خبر :136973

هدیه تهرانی برای کمک به حفظ محیط زیست و حمایت از نسل یوزپلنگ ایرانی 9 تا 12 آبان در فروشگاه «امزون» لباس هایی را که طراحی کرده است برای فروش گذاشته با این هدف که تمامی سود فروش این البسه را برای حمایت از یوز ایرانی واگذار کند.

به گزارش  برنا؛ در اولین روز برگزاری نمایشگاه آثار هنری هدیه تهرانی به فروشگاه «امزون» سر زدیم؛ فروشگاهی واقع در شمال تهران و حوالی خیابان آفریقا. بنا بر اعلام رسانه ای که پیش از این شده بود هدیه تهرانی در راستای حمایت از یوز ایرانی البسه ای که خود طراحی و دوختش را برعهده داشته است برای کمک و حمایت از این حیوان اصیل ایرانی به فروش گذاشته است.

او در این فروشگاه غرفه ای کوچک را در اختیار دارد که به سختی میتوان آن را پیدا کرد همچنین آنطور که ما دیدیم برای این غرفه هیچ گونه بنر و تابلویی وجود نداشت و علاقه مندان احتمالا فقط از طریق فضای مجازی مطلع و به آنجا مراجعه می کنند. در گوشه ای از سالن تعداد دختر و پسر جوان در حال تنظیم دوربین های عکاسی خود بودند و عده ای نیز با پوشیدن لباس هایی خاص و متفاوت سعی در نمایش و معرفی مدل های جدید لباس های این فروشگاه داشتند. در این میان صدای حاضران میان موسیقی پخش شده در محیط گم شده بود و ما با پرس و جو از مدیران غرفه های دیگر و مسئولین فروشگاه که برخی از آنها هم اصلا اطلاعی از این اقدام هدیه تهرانی نداشتند به آثار او در بخشی از این فروشگاه رسیدیم.

در آنجا با تعداد محدودی لباس مواجه شدیم که روی یک رگال آویزان شده بود و قیمت های نسبتا بالایی هم داشت. در ساعتی که ما مراجعه کرده بودیم در روز اول یعنی سه شنبه 9 آبان با بازدیدکننده زیادی روبرو نشدیم اما آن طور که آثار را دیدیم نگاه متفاوت و خاص هدیه تهرانی را در آن میدیدیم.

اغلب لباس ها ، کت های خوش آب و رنگی بود که پارچه هایی بارنگ های شاد زمینه اش بود و قیمت های بالای آن هرچند خیلی با خروجی کار برابری نمیکرد اما برای کسی که با تفکر حمایت از یوز ایرانی می آید حتما رقمی توجیه پذیر است.

اغلب این لباس ها در طرح های اصیل ایرانی مانند ترمه ، ساتن های دوروی منقش و … در رنگ های متنوع سرد و گرم، تیره و روشن هستند، تعداد این لباس ها حدود 50 عدد با نرخ هایی که بعضی از آنها از 300 تومان شروع و تا حوالی 700 هم قیمت داشت.

مسئول این مزون ضمن آرزوی موفقیت برای هدیه تهرانی به خبرنگار برنا گفت: این مکان را با هدف تحقق هدف «هدیه تهرانی» در حمایت از نسل یوزپلنگ ایرانی و ترویج هنر اصیل ایرانی در اختیار این بانوی هنرمند قرار داده ایم و برای او آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

هنوز دقیقا اعلام نشده است که تهرانی با جمع آوری عواید این اتفاق به چه صورت به حمایت از یوز ایرانی می پردازد و باید دید این ستاره در این زمینه پاسخگویی خاصی خواهد داشت یا خیر. گفتنی است این نمایشگاه تا پایان روز 12 آبان در فروشگاه ام زون و با برند “گالرى دست ” برقرار است و علاقه مندان میتوانند به آدرس آفریقا ، بین ظفر و میرداماد / یزدان پناه شماره 45 مراجعه کنند با این توضیح که پیش از این اعلام شده هدیه تهرانی خود نمیتواند در این چند روز سری به این گالری بزند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید