فروش تاکسی هوایی در چین آغاز شد

    کد خبر :1057928
تاکسی هوایی

EHang، سازنده چینی خودروهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی (eVTOL)، در اقدامی پیشگامانه، راه اندازی تاکسی هوایی EH216-S خود را در پلتفرم خرید آنلاین علی بابا، بازار Taobao، اعلام کرد.

بازتاب-EH216-S با قیمت 2.39 میلیون یوان (332000 دلار) قرار است تحولی در حمل و نقل شهری ایجاد کند و نقطه عطف مهمی را در عصر هواپیماهای مسافربری خودمختار رقم بزند.

EH216-S EHang با انجام بیش از 42000 پرواز آزمایشی موفق در بیش از 14 کشور، توجه و تحسین زیادی را به خود جلب کرده است. قابل ذکر بوده، این اولین دریافت کننده گواهی نوع و گواهینامه استاندارد قابلیت پرواز برای هواپیماهای eVTOL بدون خلبان از اداره هوانوردی غیرنظامی چین (CAAC) شد که بر ایمنی و قابلیت اطمینان آن تاکید دارد.

معرفی EH216-S در Taobao نشان‌دهنده حرکت استراتژیک EHang برای استفاده از بازار رو به رشد راه‌حل‌های حمل و نقل هوایی شهری است. با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 410000 دلار برای خریداران بین المللی، که قرار است از اول آوریل آغاز شود، EHang آماده گسترش جهانی است.

تاکسی هوایی

Hu Huazhi، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل EHang، اعتماد عمیقی به EH216-S ابراز کرد و تأثیر تغییرپذیر دریافت گواهینامه قابلیت پرواز را برجسته کرد. این دستاورد باعث افزایش تقاضا و رشد درآمد شده و درآمدهای سه ماهه چهارم 260.9 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2022 افزایش یافته است. از مشخصات کلیدی EH216-S می توان به حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت، سرعت کروز 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر ارتفاع 3000 متر اشاره کرد. EH216-S با برد 30 کیلومتر و زمان پرواز 25 دقیقه، همراه با زمان شارژ 120 دقیقه‌ای، کارایی و راحتی بی‌نظیری را برای مسافران شهری نوید می‌دهد.

EHang برنامه‌های متنوعی را برای EH216-S متصور است، از خدمات تاکسی هوایی و گردشگری هوایی گرفته تا شاتل‌های فرودگاهی و حمل و نقل بین جزیره‌ای. این شرکت برای تقویت توسعه اکوسیستم‌های اقتصادی در ارتفاع پایین، مشارکت‌های استراتژیک با دولت‌های مختلف شهری امضا کرده است.

تجاری‌سازی تاکسی‌های پرنده در Taobao، نویدبخش عصر جدیدی از تحرک هوایی شهری است که با چشم‌انداز استراتژیک چین برای صنایع نوظهور همسو می‌شود. با حدود 20 استان که توسعه اقتصاد در ارتفاعات پایین را در اولویت قرار داده‌اند، EH216-S EHang اکنون در خط مقدم نوآوری ایستاده و آماده تغییر شکل آینده حمل و نقل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید