فروشگاه زنجیره‌ای سوئدی به خاطر بحران کرونا ۲۵۰ فروشگاه خود را تعطیل می‌کند

    کد خبر :750941

فروشگاه زنجیره ای “اچ اند ام” قصد دارد سال آینده 250 فروشگاه خود را در نقاط مختلف جهان تعطیل کند چرا که با شیوع ویروس کرونا با مشکل فروش روبرو هستند.

این خرده فروش زنجیره ای سوئدی روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد صدها فروشگاه را به دلیل ادامه بحران کرونا و بیماری کووید-19 که به کاهش فروش 5 درصدی این شرکت در ماه سپتامبر منجر شده، تعطیل کند.

هلنا هلمرسسون، مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای “اچ اند ام” در بیانیه ای گفت: در طول شیوع این بیماری همه گیر هرروز مشتریان بیشتری به خرید آنلاین روی آورده اند و این نشان می دهد که آنها برای یک تجربه راحت و الهام بخش که در آن فروشگاه های آنلاین در جها تعامل و تقویت یکدیگر حرکت می کنند، ارزش قائل هستند.

فروشگاه زنجیره ای “اچ اند ام” در حال حاضر بیش از 5000 فروشگاه دارد و تعطیلی های سال آینده 5 درصد از آنها را تشکیل می دهد.

مانند همه خرده فروشان دیگر، شیوع بیماری همه گیر کرونا برخی از فروشگاه های “اچ اند ام” را مجبور به تعطیلی کرد و در نتیجه درآمد خود را از دست داد.

به گزارش تسنیم، فروشگاه زنجیره ای “اچ اند ام” به انبوه شرکت های دیگری مانند “ویکتوریا سیکرت”، “جی سی پنی” و چندین شرکت دیگر پیوست که تعطیلی فروشگاه های خود را اعلام کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید