فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت حاج شعبان نصیری را تسلیت گفت

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۳۴
    کد خبر :27349

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت (ع)، شهید حاج شعبان نصیری را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدس و مدافع جانباز و بصیر حرم اهل بیت (ع) شهید حاج شعبان نصیری را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام سردار پاکپور به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مومنان خدا و بالاترین مزد جهاد در راه اوست

شهادت پرافتخار فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدس و مدافع جانباز و بصیر حرم اهل بیت (ع) شهید گرانقدر حاج شعبان نصیری که عمری را با سخت‌کوشی و مجاهدت مخلصانه در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی و کیان اسلام و مسلمین در برابر هجمه‌های گوناگون دشمنان قسم خورده و جریانات تکفیری صهیونیستی با ایثار جان و هستی خود و گذشتن از تمامیت تعلقات دنیوی مردانه ایستادگی نمود و همانگونه که آرزوی دیرینه‌اش بود با شایستگی هر چه تمام‌تر عاشقانه‌ به همرزمان و همسنگران شهیدش پیوست، را به محضر حضرت ولی عصر (عج) فرمانده معظم کل قوا خانواده معزز و بزرگواران آن شهید و تمامی همرزمان و دوستان ایشان صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

نیروی زمینی سپاه وجود چنین پاسداران و فرماندهان بصیر و ثابت قدمی را که با ایمان و اخلاق و مجاهدت‌های کم نظیر خود در عرصه‌های مقاومت و دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) قله‌های کمال و جهاد را فتح و فیض عظمای شهادت را درک نموده و به قرب الهی نایل می‌گردند را ارج نهاده و بر خورد می‌بالد.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی برای شهید عزیز حاج شعبان نصیری سلامتی و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم و سایر بازماندگان ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید