فرماندار اهواز: آمار شهدای حادثه تروریستی افزایشی نداشته؛ همان 25 نفر

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱
    کد خبر :374912

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی روز شنبه در این شهر افزایشی نداشته است گفت: در حال حاضر وضعیت اهواز به حالت عادی بازگشته و شهر در آرامش و امنیت است.
آمار شهدای حادثه تروریستی در اهواز افزایشی نداشته است
جمال عالمی نیسی یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: از نظر امنیتی تمهیداتی پیش بینی شده است تا آرامش در تمام مناطق اهواز برقرار شود و مردم از بابت حادثه تروریستی که دیروز در زمان برگزاری رژه نیروهای مسلح رخ داده بود، احساس ناامنی نداشته باشند.
به گفته وی این حادثه تروریستی تا کنون 25 شهید و 60 مجروح را در پی داشته است.
وی افزود: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در حال بررسی و شناسایی افراد مرتبط با این حادثه هستند که در صورت پیدا کردن سرنخ آن را به اطلاع شهروندان می رسانند.
عالمی نیسی با اشاره به تعیین روز دوشنبه به عنوان عزای عمومی، اضافه کرد: برنامه ریزی برای برگزاری آیین تشییع شهدای این حادثه در حال انجام است و امید است این مراسم با حضور پرشور همه شهروندان به انجام برسد.
وی همچنین این حادثه تروریستی را محکوم کرد و گفت: در این حادثه گروهی تروریست با استفاده از لباس نظامی نفوذ کرده و عملیات کوری را برای به رگبار بستن و کشتن مردم بیگناه اعم از مرد و زن و کودک و نظامی و غیرنظامی به اجرا گذاشتند.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد. یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت نیز گفته است: 52 زخمی این حادثه در بیمارستان های اهواز بستری هستند که حال همگی به جز یک نفر در شرایط پایدار قرار دارد. همچنین 10 زخمی نیز قبلا ترخیص شده اند.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 25 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید