فردا؛ آخرین مهلت فروش لیزینگی خودرو به بازنشستگان کشوری

    کد خبر :195259

طرح فروش خودروی لیزینگی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که از ماه گذشته شروع شده بود فردا (۲۰ دی ماه) به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سال جاری صندوق بازنشستگی کشوری قراردادی با ایران خودرو برای خرید اقساطی خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومان منعقد کرد و قرعه‌کشی فروش ۲۰۰۰ خودروی قسطی به بازنشستگان از میان ۴۴ هزار ثبت نام صورت گرفته در مهر ماه، انجام شد.

طبق این قرارداد فروش خودروی لیزینگی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با نرخ سود ۱۰ و ۱۲ درصد انجام می‌شود و مدت بازپرداخت اقساط ۳۶ و ۴۸ ماهه است.

بر این اساس، ابراهیم صادقی‌فر، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه طرح فروش خودروی لیزینگ به بازنشستگانی که ماه گذشته در مراسم قرعه کشی برنده شدند و در این مدت پیامک دریافت کردند تا ۲۰ دی ماه جاری ادامه دارد.

به گفته وی تاکنون حدود ۲۰۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری با ثبت نام نهایی و تکمیل فرآیند خرید در نمایندگی‌های مجاز، یا خودروی خود را تحویل گرفته‌اند یا منتظر تحویل آن در روزهای آینده از شرکت ایران خودرو هستند. در حال حاضر صندوق بازنشستگی کشوری تلاش می‌کند در ماه های آینده نیز طرح‌های جدیدی در برنامه‌اش قرار دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید