«فرامرز قریبیان» با عاشقانه اکبرشاه به سینما باز می‌گردد

    کد خبر :752573

علی رویین تن در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر تولید فیلم سینمایی «اکبرشاه» را در پیش داریم که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کورنا متوقف شده است. علاوه بر آن مراحل پایانی نگارش فیلمنامه «شهید ابراهیم هادی» را نیز پشت سر می گذاریم که به امید خدا بتوانیم آن پروژه را هم جلوی دوربین ببریم.

وی در همین راستا ادامه داد: برای هر دو پروژه «اکبرشاه» و «شهید ابراهیم هادی» در انتظار کاهش پیدا کردن تعداد مبتلایان به بیماری کرونا هستیم، به امید خدا اگر شرایط کمی بهتر شود و بیماری کرونا هم نسبت به روزهای جاری دچار کاهش شود فیلمبرداری یکی از این آثار کلید خواهد خورد.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره زمان شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی «اکبرشاه» اضافه کرد: برای نقش اصلی این فیلم با «فرامرز قریبیان» قرارداد بسته ایم، منتها شرط اصلی وی برای حضور در پروژه پایان کامل بیماری کرونا است تا هیچکس از عوامل اثر در خطر نباشد.

وی در همین رابطه تصریح کرد: بنا به انتخاب فرامرز قریبیان برای نقش اصلی فیلم «اکبرشاه» تیم تولید منتظر پایان کرونا خواهد ماند و بعد از آن فیلمبرداری را آغاز می کنیم، حضور قریبیان در این پروژه برای ما اتفاقی بسیار بزرگ و جذاب است و به هیچ عنوان نمی خواهیم آن را از دست بدهیم.

کارگردان فیلم «زمهریر» درباره هدف اکران فیلم «اکبرشاه» اظهار کرد: ما فیلم را برای اکران عموم آماده می کنیم و به هیچ وجه به حضور آن در جشنواره فیلم فجر و یا جشنواره های دیگر فکر نمی کنیم. اکبرشاه اثری عاشقانه برای مردم است و به همین دلیل هدف ما از اکران به نمایش درآوردن اثر برای عموم مردم است.

وی درباره داستان فیلم «اکبرشاه» افزود: اکبرشاه داستان پیرمردی است که در برهه ای از زمان تصمیم می گیرد تا تمام اتفاقاتی که در گذشته برایش افتاده را جبران کرده و تغییر دهد. نقش اصلی که همان اکبرشاه است را در این فیلم فرامرز قریبیان بازی خواهد کرد.

کارگردان فیلم «دل شکسته» درباره ساخت فیلم «شهید ابراهیم هادی» افزود: این پروژه سینمایی اثری پرهزینه و پرزحمت است به طبع نیازمند پیش تولید سنگینی هم خواهد بود، ما در نظر داریم تا این فیلم را پیش از پایان سال وارد مرحله تولید کنیم. در حال حاضر نزدیک به ده ماه است که مشغول بازنویسی این فیلم هستیم و تصمیم داریم تا اثری کاملا حرفه ای را جلوی دوربین ببریم.

وی درباره احتمال برگزاری جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: از نظر من مخاطب سینما برای درک اثر و همچنین لذت بردن از آن نباید هیچگونه استرسی داشته باشد، وقتی مخاطب ما با ترس از بیماری کرونا روی صندلی سینما می نشیند بدون شک نمی تواند جان کلام فیلم را دریافت کند. به همین دلیل چندان موافق برگزاری جشنواره فیلم فجر در شرایط فعلی نیستم، زیرا مخاطب ما نمی تواند از شور و هیجان همیشگی این رویداد سینمایی برخوردار شود.

رویین تن در همین رابطه ادامه داد: فرهنگ الزام زندگی است اما پیش از آن جان انسانها مهم است، به همین دلیل با اول از همه باید در جهت تکریم جان انسانها قدم برداریم، حال شاید اگر یک ماه همه مشاغل تعطیل شوند بیماری کرونا هم فروکش کند و بتوان درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر فکری کرد اما اگر شرایط به همین شکل ادامه داشته باشد بعید است که بتوان جشنواره ای با قدرت برگزار کرد.

کارگردان فیلم «اکبرشاه» با اشاره به لزوم تقویت اکران آنلاین در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی ما باید اکران آنلاین را گسترش داده و از قاچاق آن جلوگیری کنیم تا کارگردانان بتوانند بدون دغدغه و به راحتی به اکران فیلمشان فکر کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید