فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ماه سال ۱۴۰۰

    کد خبر :847102
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ماه سال ۱۴۰۰

سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا طی اعلامیه ای مشمولان پایه خدمتی مهر ماه امسال را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است، این دسته از مشمولان باید روز پنج شنبه یکم مهر ماه سال ۱۴۰۰ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است، مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند:تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان، خانواده درجه یک شهدا و وسایل شخصی را به همراه خود داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیرو‌های مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، لازم به ذکر است:عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید