عوامل اصلی خرابکاری اصفهان دستگیر شدند

  • سیاسی
  • جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۰۶
    کد خبر :974073

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درخصوص بازداشت عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در اصفهان بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به ادامه دار بودن جریان تحقیقات از متهمین بازداشت شده ، لذا اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی منتشر خواهد شد.

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در این اطلاعیه تاکید کرده‌اند:

اجمالا تاکنون دخالت مزدوران رژیم موقت صهیونیستی در آن اقدام اثبات شده است. اگرچه عملیات ناکام رژیم غاصب در پی استیصال از ضزبات کوبنده ای است که در درون سرزمین های اشغالی دریافت کرده است، با اینحال جان برکفان گمنام در دو نهاد اطلاعاتی کشور اعلام می نمایند به رغم ناکامی آن رژیم در اقدام سخیف پیشگفته، با اینحال نفس تعدی به حریم مقدس مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجازات مضاعف داشته و با واکنش عبرت آموز حافظان امنیت ایران مقتدر مواجه خواهد شد.

به نوشته تسنیم، با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان ارواحنافداه در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، عوامل اصلی تلاش نا‌کام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان ، شناسایی و بازداشت شدند.

با توجه به ادامه دار بودن جریان تحقیقات از متهمین بازداشت شده ، لذا اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی منتشر خواهد شد.

اجمالا تاکنون دخالت مزدوران رژیم موقت صهیونیستی در آن اقدام اثبات شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید