علی نصیریان: ترجیح می‌دهم زمانی به ایفای نقش بپردازم که جامعه از کروتا مصون شده باشد

    کد خبر :735918

بازیگر فیلم سینمایی «گاو» گفت: من ترجیح می‌دهم در شرایطی به ایفای نقش بپردازم که جامعه از بیماری کرونا مصون شده باشد، شرایطی که بدانم روح و روان جامعه‌ام آرام است.

 علی نصیریان پیرامون فعالیت این روزهای خود در دوره بحران کرونا گفت: همچون چند ماه گذشته بیشتر وقت خود را در منزل می‌گذارنم، این روزها بیش از هر چیز از بیرون رفتن بیجا خودداری می‌کنم تا هرچه سریعتر این بیماری از کشور خداحافظی کند.

وی در همین راستا ادامه داد: چندین پیشنهاد بازی در فیلم و سریال داشته‌ام اما از دو جهت آنها را قبول نکرده‌ام، ابتدا به امر اینکه نقش‌ها و فیلمنامه برایم جذاب نبود و دوم اینکه در این شرایط و به خصوص با شروع موج دوم کرونا فعالیت کمی خطرناک بوده و حضور در جمع ریسک بالایی دارد.

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به درگذشت تعدادی از هنرمندان در ماه‌های گذشته گفت: متاسفانه سال خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم، از طرفی جامعه درگیر بیماری کرونا بوده و همه چیز در غم به سر می‌برد، از سویی دیگر درگیر مرگ تعدادی از هنرمندان خوب کشورمان بودیم، نام‌هایی همچون محمدعلی کشاورز و غیره که از جمله هنرمندانی بودند که جای خالی آنها به راحتی پر نخواهد شد.

به گزارش میزان،وی در همین رابطه تاکید کرد: ما باید خودمان به فکر خودمان باشیم، ماسک زدن تنها کاری است که از ما بر می‌آید، باید در این شرایط سخت کنار یکدیگر باشیم، هوای سلامت خود و خانواده خود را داشته باشیم، رعایت اصول بهداشتی در شرایط فعلی به نوعی می تواند جواب حداقلی به زحمت کادر پزشکی کشورمان باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «گاو» با اشاره به کم کاری خود در سال جاری گفت: من ترجیح می‌دهم در شرایطی به ایفای نقش بپردازم که جامعه از بیماری کرونا مصون شده باشد، شرایطی که بدانم روح و روان جامعه‌ام آرام است، بیماری کرونا جامعه را غمگین کرده است، ترجیح می‌دهم برای جامعه ای کار کنم که سرخوش و شاداب باشد، امیدوارم کرونا هرچه سریعتر از کشور برود تا من هم باز نقش‌هایی خوب و ماندگار بازی کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید