علیرضا منصوریان: شناختی از تیم جدید نساجی نداریم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۵۸
    کد خبر :482397

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در شرایط سخت مالی و بودجه‌ای، توانستیم بهترین استفاده را از این دو ماه داشته باشیم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: ما دو ماه برای آماده‌سازی تیم فرصت داشتیم و از همه تیم‌ها زودتر آغاز کردیم. به اعتقاد من و اعضای کادر فنی، عقب‌تر از بقیه تیم‌ها بودیم و جایگاه‌مان نشان می‌داد باید زودتر شروع می‌کردیم. از این اتفاق راضی هستیم و از سعید آذری تشکر می‌کنم. در شرایط سخت مالی و بودجه‌ای، توانستیم بهترین استفاده را از این دو ماه داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای بازی فردا، آماده هستیم. به جز بازی دوستانه نساجی مقابل استقلال، شناختی از تیم جدید نساجی نداریم. چون تفکرات جلالی، فارغ از تفکرات جواد نکونام است. امیدوارم با عنایت پروردگار و قدم‌های مستحکم بازیکنان، بتوانیم سه امتیاز را در اصفهان کسب کنیم. تلاش کردیم به بازیکنان بفهمانیم فصل از فردا آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به بازیکنانی که از این تیم رفتنی شدند، تصریح کرد: برای هر سه بازیکنی که از جمع‌مان جدا شدند، آرزوی موفقیت می‌کنم. هرناندز نمی‌توانست در ایران بماند و از تیم جدا شد. در نقل و انتقالات میان فصل نمی‌توانید خریدهای خوبی داشته باشید، اما معتقدم از اینکه توانستیم خلعتبری را در تیم‌مان داشته باشیم، باید از او و سعید آذری تشکر کنم. خلعتبری می‌تواند به ما کمک کند. شاید یکی از دلایل حضور او، باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری بود. این خرید برای ما می‌تواند ویژگی‌های بسیار خوبی داشته باشد، خلعتبری مانند بازیکن 18 ساله تمرین می‌کند و من از بازیکنانی چون او و قاسم حدادی‌فر می‌توانند الگویی برای جوانان باشند. اینجا خانه خلعتبری است و او به باشگاه ذوب‌آهن مدیون است. خلعتبری با بازگشتش، دین خود را ادا کرد.

به گزارش تسنیم ،منصوریان درباره جذب اوساگوآنا، مهاجم جدید تیمش گفت: در مرحله دوم با توجه به از دست دادن هرناندز، ما باید یک مهاجم شماره 9 فیزیکی داشته باشیم. گروه فنی تیم ذوب‌آهن، 72 بازیکن را چک کردند و از هر بازیکن چهار ویدیو داشتیم. در یک ماه اول، همه اعضای گروه فنی، درگیر دیدن نقاط ضعف و قدرت بازیکنان بودند. سه یا چهار بازیکن دیگر نیز مد نظر داشتیم که مبلغ آن ها بالا بود. آذری و کارخانه ذوب‌آهن به بریز و بپاش اعتقادی ندارند. نسبت به سرمایه‌ای که داریم، خرید خوبی بوده و امیدوارم در لیگ ما کیفیت خود را به نمایش بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید