علیرضا جاویدنیا: “صبح جمعه با شما” را مردم دوست دارند/ شادکردن، رسالت اصلی ماست

    کد خبر :308112

بازیگر، گوینده و مجری معروف رسانه ملی به عنوان کارگردان یکی از برنامه‌های مفرح رادیو ایران، گفت: “صبح جمعه با شما” ریشه رسانه‌ای با قدمتی میان مردم ایران زمین دارد.

منوچهر نوذری او را به احمد شیشه‌گران و سعید توکل پایه‌گذاران برنامه “صبح جمعه با شما”معرفی کرد و از سالهای 66–67 همکاری با این برنامه را آغاز کرد. همکاری که تا امروز در قالب “رادیو صبح جمعه با شما” ادامه یافته و البته امروز او نه تنها بازیگری و اجرا، بلکه کارگردانی این برنامه مفرح و شاد رادیو ایران را نیز برعهده دارد. پیشترها یادشان است که او در “جمعه ایرانی” نام قبلی این برنامه، اجراکننده نقش «خان خان» بود. البته در سال‌های اخیر این برنامه را با نام جدید “رادیو صبح جمعه با شما” می‌خوانند و هنرمندان و بازیگران مطرح کشور در قالبی طنز به بررسی موضوعات روز کشور می‌پردازند. همزمان با افتتاح رادیو ملاط در “صبح جمعه با شما” گپ و گفت کوتاه علیرضا جاویدنیا کارگردان این برنامه با خبرگزاری تسنیمانجام داد که مشروح آن را می‌توانید در ادامه بخوانید:

علیرضا جاویدنیا با اشاره به اینکه مردم با شنیدن “رادیو صبح جمعه با شما” از دریچه رادیو ایران یک مقداری آرامش توأمان با شادی و نشاط پیدا می‌کنند. چراکه امروز با مشکلات عدیده‌‌ای مواجه هستند و نیاز به تولید یکسری برنامه‌های مفرح و شاد رادیویی و تلویزیونی دارند و ما در “صبح جمعه با شما” این رسالت را برعهده داریم. باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نداشته باشیم و با کار کردن و تلاش،‌ مسئولان را همراه کنیم.

وی تأکید کرد: “رادیو صبح جمعه با شما” ریشه رسانه‌ای با قدمتی طولانی میان مردم ایران زمین دارد و بسیار خرسندم کارگردانی برنامه‌ای را برعهده دارم که مملوء از بازیگران و گویندگان صاحب‌نام و با سوادی است که بسیاری از آن‌ها را مردم در قاب تلویزیون هم بارها دیده‌اند. کسانی مثل بیوک میرزایی، داود منفرد، عباس محبی، مرتضی تبریزی، حسین محب‌اهری و اصغر سمسارزاده که مایه مباهات عرصه هنر بازیگری، گویندگی و اجرا هستند. ما همیشه سعی کرده‌ایم موضوعات روز را در دستور کار خودمان قرار دهیم و این دوستان هم برای بهترین آواها، صداها و محتواها از هیچ تلاشی دریغ ندارند.

وی به افتتاح رادیو ملاط در “صبح جمعه با شما” اشاره کرد و گفت: همزمان با ورود به روزهای گرم تابستان از این هفته به قلم صادق عبدالهی شبکه رادیو ملاط در برنامه “صبح جمعه با شما” راه‌اندازی می‌شود. گردانندگان این شبکه «جانعلی» (با بازی عباس محبی)، «هیبت» (با بازی مرتضی تبریزی)،« قدم خیر» با بازی (زهره کدخدازاده) و«کدخدا» با بازی (علیرضا جاویدنیا) هستند. مشکلات عمده روستائیان و بی‌توجهی به روستاهای منطقه گردشگری و عدم رعایت گردشگران محتوای این بخش را تأمین می‌کند.

جاویدنیا در پایان با بیان اینکه رسانه ملی بایستی با برنامه‌ریزی جامع و وزین خود طوری رفتار کند تا مجالی برای فضای مجازی باقی نماند، خاطرنشان کرد: بسیاری می‌گویند “صبح جمعه با شما” برنامه‌ای است که توانسته در میان مردم جایگاه خودش را پیدا کند اما قدر مسلم برای حفظ و توسعه آن نیازمند برنامه‌ریزی جامع و وزینی هستیم که در عرصه پیشروی رسانه‌های نوین از صف‌آرایی رسانه‌ای عقب نمانیم. باید به روزترین موضوعات را با جدیت دنبال کنیم که مردم ما بهترین‌های خبری، نمایشی و رسانه‌ای‌شان را از فضای آلوده مجازی، برداشت نکنند و کماکان قابل اعتمادترین و بهترین رسانه مردم، رسانه ملی باشد. البته ناگفته نماند که رادیو جایگاه خودش را دارد و افتخار می‌کنیم که تلاش همکاران ما با بهترین محتوا و کیفیت به سمع و نظر مردم می‌رساند.

به گزارش تسنیم ،برپایه این گزارش، برنامه “صبح جمعه با شما” تا پایان جام جهانی با موضوعات فوتبال شوخی می‌کند و فضای برنامه متأثر از فضای عمومی جامعه، رنگ و بوی تلاش می‌گیرد. “صبح جمعه با شما” به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان روزهای جمعه ساعت 9 الی 11 صبح از موج FM ردیف 9 مگاهرتز رادیو ایران پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید