علیاری به مدال برنز رسید/ طاهری در رده‌بندی به میدان می‌رود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
    کد خبر :329277

طمهدی علیاری به مدال برنز رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه رسید و رامین طاهری هم باید امروز در دیدار رده‌بندی به میدان برود.

به گزارش مهر، دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در شهر استانبول برگزار شد که در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین حسینی و مهدی علیاری به مصاف هم رفتند و در پایان مهدی علیاری با نتیجه ۷ بر یک از سد امیرحسین حسینی گذشت.

همچنین دیدارهای مقدماتی پنج وزن دوم نیز برگزار شد که در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۲ بر صفر از سد صالح آیدین از ترکیه گذشت وی در دور بعد نیز با نتیجه ۴ بر یک علی چنگیز دیگر نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. طاهری در این مرحله در مصاف با ژان بلنیوک دارنده مدال های نقره المپیک و طلا و برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

دیدارهای فینال و رده بندی پنج وزن دوم امروز یکشنبه برگزار می شود.

نتایج کامل کشتی‌گیران کشورمان درمسابقات پنج وزن نخست این رقابت ها نیز به شرح زیر است:

مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. علیاری در این مرحله مقابل الکسی لودیا از کشور گرجستان با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت، علیاری در دیدار شانس مجدد با نتیجه ۷ بر صفر بکسلطان محموداف از از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. علیاری در این دیدار با نتیجه ۷ بر یک مقابل حسینی دیگر نماینده کشورمان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

امیر حسین حسینی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه یک بر یک آندری گالدخیخ از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. حسینی در این مرحله مقابل جاوید حمزاتوف نفر سوم المپیک (۸۵ کیلوگرم) از کشور بلاروس با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل الکسی لودیا از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل علیاری با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد و پنجم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید