عرضه نوبرانه ژاپنی در سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی آغاز شد

    کد خبر :1057073
نوبرانه ژاپنی سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی

یکی از جدیدترین محصولات هوندا قرار است از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو روانه بازار خودروی کشور شود.

مهمان تازه وارد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی یک کراس اوور کوچک است که در حال حاضر در نسخه بنزینی در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

البته پیش بینی می شود هوندا Vezel در نسخه برقی نیز در بازار ایران دیده شود.

آن طور که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام شده قیمت هوندا Vezel در مبادی ورودی حدود دو میلیارد و 35 میلیون تومان تعیین شده است.

پیش بینی می شود قیمت نهایی این خودروی SUV حول و حوش دو میلیارد و 480 میلیون تومان تا دو میلیارد و 500 میلیون تومان باشد. با توجه به قیمت هایی که تا کنون برای خودروهای وارداتی در بازار اعلام شده برآورد می شود قیمت بازاری این خودرو با وضعیت فعلی ارز و همچنین وضعیت بازار ارز حول و حوش پنج میلیارد تومان خواهد بود.

هوندا Vezel در واقع نسل سوم هوندا HR-V است. این محصول جدید برند خودروساز ژاپنی اولین محصولی است که از این خودروساز در دور جدید واردات عرضه می شود.

پیش تر شاهد حضور هوندا CR-V در بازار خودروی کشور بودیم. هوندا CR-V را می توان برادر بزرگ هوندا HR-V دانست.

علاوه بر هونداد CR-V بازار ایران پیش از ممنوعیت ورود خودرو در سال 97 از هوندا آکورد نیز پذیرایی کرده بود.

میانه مشتریان ایرانی با محصولات برندهای ژاپنی از جمله تویوتا، هوندا و نیسان همیشه خوب بوده و محصولات تولیدی این خودروسازان سهم قابل توجهی از بازار خودروهای وارداتی را به خود اختصاص داده است.

به نظر می رسد عرضه اولین محصول هوندا بعد از چندین دور که از فروش محصولات برندهای جهانی خودروساز در سامان یکپارچه خودروهای وارداتی می گذرد به نوعی به کم کاری شرکت های واردکننده مربوط باشد.

به گزارش اکو ایران، پیش بینی می شود هوندا Vezel با حضورش در سامانه یکپارچه متقاضیان را به خط کند و استقبال خوبی از اولین محصول این خودروساز ژاپنی به عمل آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید