عرضه مرغ یارانه‌ای درآستانه ماه رمضان

معاون امور دام وزارت کشاورزی خبر از عرضه گوشت مرغ با قیمت 5 هزار و 700 تومان در آستانه ماه مبارک رمضان داد.

حسن رکنی در برنامه روی خط خبر در خصوص وضعیت ذخیره سازی و عرضه گوشت مرغ در ماه رمضان اظهار کرد: عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار در آستانه ماه رمضان با قیمت‌های مصوب انجام خواهد شد.
وی افزود: دولت برای عرضه مرغ در ماه رمضان یارانه درنظر گرفته است و با این وجود هرکیلو مرغ تنظیم بازاری با قیمت 5 هزار و 300 تومان در سردخانه عرضه می‌شود و با قیمت 5 هزار و 700 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
 معاون امور دام وزارت کشاورزی با بیان اینکه یارانه درنضرگرفته شده از سوی دولت برای هرکیلو مرغ هزار و 400 تا هزار و 500 تومان خواهد بود گفت: با درنظر گرفتن یارانه، مرغ با قیمت مناسب به دست مصرف کننده خواهد رسید و برای تامین نیاز بازار مشکلی وجود نخواهد داشت.
رکنی در ادامه افزود: به واسطه آمادگی لازم برای عرضه گوشت مرغ در ماه رمضان و ذخیره سازی کافی، هیچ محدودیتی برای عرضه و توزیع مرغ در استان‌های مختلف نخواهیم داشت.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر گلایه مرغ‌‌داران از قیمت جوجه یک روزه خاطرنشان کرد: مذاکراتی با شرکت‌های خصوصی صورت گرفته تا مشکلات در تنظیم قیمت جوجه ی روزه برطرف شود و شرایط مناسب برای تولیدکننده را فراهم کند.
معاون امور دام وزارت کشاورزی در انتها به بحث نهاده‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در تامین نهاده‌ها دغدغه‌ای وجود ندارد و در تامین نیاز بازار مشکلی نخواهیم داشت.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید