عرضه ساعت هوشمند شیائومی به تعویق افتاد

    کد خبر :667283

عرضه مدل پریمیوم ساعت هوشمند جدید شیائومی تا ماه فوریه ۲۰۲۰ میلادی به تاخیر افتاد.

 

بیشتر از یک ماه گذشته بود که این شرکت نوظهور و موفق چینی هم‌زمان با Mi CC۹ Pro از این ساعت هوشمند جدید رونمایی و پرده برداری کرد.

 

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این محصول که نخستین ساعت هوشمند شیائومی محسوب می‌شود، شباهت ظاهری زیادی به ساعت هوشمند اپل واچ دارد.

 

این در حالیست که عرضه ساعت هوشمند شیائومی می‌واچ با برچسب قیمتی ۱۸۶ دلار در چین از ماه نوامبر آغاز شده است و نسخه پریمیوم آن نیز قرار بود اندکی بعد با قابلیت های متفاوتی همچون نمایشگری از جنس کریستال و فریم استیل ضد زنگ عرضه شود که حالا به نظر می رسد کاربران و علاقمندان به این محصول باید دو ماه دیگر نیز درانتظار عرضه و خریداری آن به انتظار بنشینند.

 

از برجسته ترین قابلیت‌های ساعت هوشمند شیائومی که شباهت بسیار زیادی به اپل واچ دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-نمایشگر ۱.۷۸ اینچی امولد
-قاب پشتی از جنس صسرامیک
-قابلیت پشتیبانی از بلوتوث، NFC و فناوری e-SIM
-مجهز به رابط کاربری MIUI مبتنی برسیستم عامل Wear OS گوگل
-داشتن بالغ بر ۴۰ اپلیکیشن به طور پیش فرض
-اپ استور اختصاصی شیائومی برای دانلود اپلیکیشن های مخصوص می‌واچ
-قابلیت پایش فعالیت های ورزشی از جمله شنا
-سازگاری با پلتفرم Firstbeat
-چیپ ست ۴G اسنپدراگون
-حافطه رم یک گیگابایتی و حافظ داخلی هشت گیگابایتی
– ۳۶ ساعت میزان شارژدهی باتری
-ظرفیت باتری ۵۷۰ میلی آمپر ساعتی

 

شیائومی که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان به شمار می‌رود، در چند سال اخیر توانسته است تعداد زیادی از کاربران و مشتریان بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود بکشاند و نظر و رضایت آن‌ها را جلب کند.

 

این شرکت بدون شک بعد از هواوی، بزرگترین سازنده تلفن همراه و گوشی‌های هوشمند در چین است که موفق شده است خیل عظیمی از جمعیت بالای این کشور را که بزرگترین بازار موبایل در جهان را تشکیل داده‌اند، را به محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه خود جذب کند و سهم قابل توجهی از بازار موبایل این کشور و سایر مناطق جهان را به خود اختصاص دهد.

 

ساعت‌های هوشمند یکی از محصولاتی است که در سال‌های اخیر توسط کاربران در سراسر جهان از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و تبدیل به یکی از مهم‌ترین برگ‌های برنده شرکت‌های تکنولوژی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید