عرضه اولیه بعدی چیست؟

    کد خبر :752235

در هفته اخیر شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با نماد چخزر به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا از روز گذشته، ۱۶ مهر ماه ۹۹ در بازار دوم فرابورس درج نماد شد تا در نوبت عرضه اولیه‌های جدیداز بازار سهام قرار بگیرد.

همچنین اعلام شد شرکت پالایشگاه ستاره خلیج فارس که یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های ایران است، قرار شده در 45 روز آینده در بازار عرضه شود و این موضوع باعث شده تا برخی از فعالان بازار این اتفاق را سیگنالی برای آینده مثبت بازار بدانند.

علاوه بر این، علی ابراهیمی، مدیر دپارتمان بازار سرمایه گروه صنعتی گلرنگ گفته است: تمامی موارد برای عرضه اولیه غکورش فراهم است و منتظر موافقت شرکت بورس تهران هستیم.

از سوی دیگر، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس از زیرمجموعه‌های غیرمستقیم بانک پارسیان با پذیرش و درج نماد اپال در صف عرضه اولیه و ورود به بازار سهام قرار گرفت.

این اخبار درحالیست که پیش از این نیز تجارت‌نیوز لیستی از عرضه اولیه‌های در انتظار را منتشر کرده بود.

استقلال و پرسپولیس، پتروشیمی‌های الوند و بوعلی، شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پتروشیمی اروند، شرکت تامین‌سرمایه تمدن، شرکت صنایع غذایی کورش، شرکت اوپال پارسیان سنگان، شرکت چوب خرز کاسپین، فروشگاه شهروند و روزنامه همشهری از مهمترین عرضه‌ اولیه‌های احتمالی پاییز امسال خواهند بود.

به گزارش ایران جیب، طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد از میان این لیست عرضه اولیه غکورش از همه نزدیکتر باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید