عامل کودک ربایی در مشهد دستگیر شد

  • حوادث
  • چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۵
    کد خبر :961510
عامل کودک ربایی در مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: عامل ربایش ۲ کودک تبعه خارجی در مشهد دستگیر شد.

سرتیپ محمد کاظم تقوی اظهار کرد: در پی گزارش ربایش ۲ برادر ۶ و ۹ ساله به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله دستورات ویژه برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با بررسی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد این ۲ کودک تبعه خارجی هستند که در راه مدرسه توسط افراد ناشناس ربوده شده اند وعاملان آدم ربایی در تماس با خانواده این دو کودک تقاضای مبلغ یک میلیون دلار درقبال آزادی آن‌ها دارند.

وی گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در بررسی‌های پرونده دریافتند عاملان کودک ربایی نیز تبعه خارجی هستند و با اقدام‌های اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده محل اختفای آن‌ها را در حاشیه شهر مشهد شناسایی کردند.

سرتیپ تقوی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۴ متهم پرونده را پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی دستگیر کردند و دو کودک سالم و صحیح به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه متهمان هدف از ربایش دو کودک را اخاذی از خانواده آن‌ها اعلام کرده اند افزود: تحقیقات با دستور مراجع قضائی برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید