پلیس دختر 5 ساله‌ای که ربوده شده بود را پیدا کرد

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۳۴
    کد خبر :1056793
پلیس دختر 5 ساله‌ ربوده

چند روز قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و از ربوده شدن دختر 5 ساله‌اش خبر داد.

زن جوان زمانی که در مقابل افسر پرونده‌اش قرار گرفت، گفت: با دختر و پسر خردسالم برای خرید آخر سال به پاساژی در شهرک غرب رفته بودیم، پس از تمام شدن خرید برای برگشت به خانه یک پراید دربستی گرفتیم که سرنشینان آن یک خانم و آقا بودند. به این تصور که آنها زن و شوهر هستند، اعتمادم جلب شد و به همراه دختر و پسرم سوار خودرو شدیم.

به مقصد که رسیدیم ابتدا من پیاده شدم تا بچه هایم را پیاده کنم. اما دختر 5 ساله‌ام هنوز داخل ماشین بود که ناگهان راننده حرکت کرد و دخترم را با خود برد. هر چه داد و فریاد کردم توجهی نکرد و بچه 5 ساله‌ام را ربودند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: بنا بر حساسیت موضوع خیلی زود تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی پای در صحنه جرم گذاشتند و اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند.

کارآگاهان با بازبینی دوربین‌های مداربسته مسیر تردد و تحقیقات ویژه متوجه شدند متهم پس از ارتکاب جرم به سمت پاساژ برگشته است.

سردار علی ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان پس از اینکه راهی محل مورد نظر شدند اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم را کلید زدند که در جریان تحقیقات دختر بچه ۵ ساله را حوالی پارکی در نزدیکی مجتمع خرید پیدا کردند.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از ساعت‌ها تحقیقات گسترده در رابطه با کشف این پرونده دختر بچه ۵ ساله را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل خانواده خود دادند و در ادامه مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را درباره دستگیری متهم ادامه دهند.

 روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید