عادل فردوسی پور بخاطر ماسک نزدن عذرخواهی کرد

    کد خبر :782101

فردوسی‌پور بدون ماسک در جشنواره فیلم فجر دیده شد و حالا عذرخواهی کرد.

عادل فردوسی پور برای اکران فیلم بی همه چیز به جشنواره فیلم فجر رفت. البته او بدون ماسک در لحظاتی دیده شد که این مسئله انتقاداتی را به همراه داشت. عادل در این باره می گوید: «فیلم بی همه چیز را دیدم و به نظرم فیلم خوبی بود ..در تمام مدت ماسک روی صورتم بود به جز زمانی که عکاسان برای عکس گفتند که ماسک را برداریم..درست این بود که این کار را نمیکردم..مدتها پرویز خان پرستویی را ندیده بودم یک لحظه ناخوداگاه پروتکل ها فراموش شد از این بابت عذرخواهی می کنم.»

عذرخواهی فردوسی‌پور در حالی صورت گرفته که جشنواره‌های فجر در حال برگزاری است و این حضور مردم و چهره‌ها، حواشی زیادی برای جشنواره‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، زالی دیروز گفته بود که تهران حالت شکننده‌ای دارد و باید مراقبت‌ها بیشتر شود. فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به آمار رو به افزایش بیماران کرونایی در تهران گفت: در حال حاضر ۲۱۰۰ بیمار در مجموع بیمارستان‌های استان تهران با تشخیص کرونا بستری هستند که نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.

به گفته دکتر زالی در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۰۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی در استان تهران مراجعه کردند و ۳۴۲ بیمار جدید در بیمارستانها بستری شدند که ۱۱۰ نفر از آنان در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که افزایش شاخص‌ها ممکن است سرآغاز بروز خیز چهارم بیماری در تهران باشد افزود: ممکن است بخشی از این خیز در تقارن با ایام پایانی سال قرار گیرد و سبب شود روزهای تلخ سال گذشته را دوباره تجربه کنیم. امیدوارم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌ها، تقلیل شاخص‌ها و کاهش آمار این اتفاق رخ ندهد.

به گفته وی معمولا شاخص‌های سرپایی زودتر از سایر شاخص‌ها رشد می‌کند و می تواند زنگ خطری برای افزایش بستری بیمارستانی، افزایش مرگ ومیر و یا مراجعان بیمارستانی باشد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اجرای طرح محله محور شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: از ابتدای شروع این طرح در اول آذرماه تا پایان دی ماه در تهران شاهد کاهش شاخص‌های آماری بودیم. در این بازه زمانی میزان بستری‌ها ۶۳ درصد، میزان مرگ و میر ۷۵ درصد و میزان بستری در بخش های ویژه ۴۲ درصد کاهش داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید