طول عمر ناوگان کشتیرانی رو به افزایش است

    کد خبر :195827

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) اعلام کرد: این مجتمع برای ساخت انواع کشتی‌های بزرگ و کوچک آمادگی کامل دارد و می‌تواند در این موضع نیازمندی‌های داخلی را برطرف کند.

حمید رضاییان اصل در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از مجتمع ایزوایکو افزود: منافع مجتمع کشتی‌سازی فراساحل و مشتریان داخلی یکی است و می‌توانیم با همکاری یکدیگر علاوه بر اشتغال در بحث درآمدزایی برای کشور مثمرثمر واقع شویم.

وی بابیان اینکه طول عمر ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت نفتکش جمهوری اسلامی ایران افزایش‌یافته است، خاطرنشان کرد: پنج تا هفت سال از عمر این ناوگان باقی نمانده است و به‌طور حتم نیاز به بازسازی و ساخت ناوگان جدید هستند.

رضاییان اصل با اشاره به اینکه حاضریم کل مجتمع فراساحل را در اختیار شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دهیم تا آنچه نیازمند هستند را مستقر کنند، اضافه کرد: این تخصص و توانمندی در ایزوایکو وجود دارد تا دغدغه‌های مشتریان خود را تامین کنیم.

به گزارش ایسنا ،مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ادامه داد: نباید بازار مهم صنعت کشتی‌سازی را درحالی‌که توانمندی‌اش در داخل وجود دارد، به‌راحتی به کشورهای خارجی بسپاریم.

وی بابیان اینکه در دوره ساخت کشتی است که چرخ این مجتمع می‌چرخد، افزود: منفعت مجتمع ایزوایکو منفعت کارگران است، پس به سفارش نیاز داریم تا این ظرفیت اشتغال نه‌تنها از بین نرود، بلکه سبب افزایش شود.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران اظهار کرد: وزارت نفت به ایزوایکو اعتماد کرد و اگر سایر بخش‌ها این اعتماد را به خرج دهند اتفاق‌های بسیار خوبی در حوزه اشتغال و صنایع دریایی کشور رخ می‌دهد.

رضاییان اصل بیان کرد: بدهی‌های ایزوایکو بسیار کم است به‌گونه‌ای که مجموع بدهی‌های برق و آب به زیر ۱۰ میلیارد ریال می‌رسد و بیشتر بدهی‌ها مربوط به وام‌های سال‌های گذشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید