طرح مفهومی گوشی پرچمدار هواوی پی 11 با نمایشگر بدون حاشیه و بدنه تیتانیومی

    کد خبر :90430

ویدیوی مفهومی جدیدی از گوشی پرچم‌دار هواوی پی ۱۱ ارائه شده است که ظاهر احتمالی این مدل را با نمایشگر بدون حاشیه به نمایش می‌گذارد.

اواخر ماه آینده، شرکت هواوی از فبلت پرچم‌دار میت ۱۰ به‌صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و احتمالاً اوایل سال ۲۰۱۸، پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی هواوی پی ۱۱ معرفی خواهد شد. به‌تازگی طرح مفهوم گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۸ شرکت هواوی منتشر شده است که نمایشگر بدون حاشیه و دوربین دوگانه را برای این مدل متصور می‏‌شود.

لوگوی شرکت هواوی در پنل پشتی و در حاشیه پایین نمایشگر جای گرفته است؛ هم‎چنین کلیدهای فیزیکی در لبه سمت راست گوشی هواوی پی ۱۱ قرار دارند. اگر  به طرح‌های ارائه‌شده دقت کنید، شباهت‌‌‌های زیادی بین پی ۱۱ و گوشی پرچم‏‌دار ال‌جی جی ۶ وجود دارد.

آنچه طراح در این ویدیو به تصویر کشیده؛ گوشی پرچم‌داری مقاوم در برابر آب است که بدنه آن از جنس تیتانیوم خواهد بود. هم‎چنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر جای گرفته است؛ انتظار می‌رود در سال آینده، محصولات با حسگر اثر انگشت یکپارچه عرضه شود و در صورت ارائه آن‌ها به بازار، دیگر نیازی به جای‌گیری سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی یا حاشیه پایین صفحه‎نمایش وجود ندارد.

مدل مفهومی هواوی پی ۱۱ به نمایشگری با رزولوشن +Quad HD مجهز خواهد بود و نسبت ابعاد صفحه‏‌نمایش آن، ۲ به ۱ است. هم‌چنین، طراح این تصاویر اعلام کرده است که پی ۱۱ از پلت‌فرم مبتنی بر واقعیت مجازی دی‎دریم گوگل پشتیبانی خواهد کرد.

سیستم‌عامل اندروید اوریو روی گوشی جدید هواوی نصب خواهد بود و ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصاتی به شمار می‏‌رود که طراح این ویدیوی مفهومی برای پرچم‌دار جدید هواوی متصور شده است.

یک پردازنده نامشخص با ده هسته پردازشی، قدرت گوشی جدید هواوی را تأمین خواهد کرد و یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، پی ۱۱ را به محصولی ایده‌آل مبدل می‌سازد. هم‌چنین در توضیحات مربوط به پی ۱۱ اعلام شده است که این مدل از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد و با درگاه یواس‌بی نوع سی همراه خواهد بود. در بدنه پشتی، دو شاتر ۲۴ مگاپیکسلی جای گرفته و ثبت تصاویر سلفی بر عهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر است.

با توجه به زمان باقی‌مانده تا رونمایی میت ۱۰، برای انتشار شایعات در مورد هواوی پی ۱۱ کمی زود است؛ اما محصول نهایی، شاید هیچ شباهتی به ویدیوی مفهومی منتشرشده نداشته باشد. بااین‌حال به جز بخشی از مشخصات فنی، موردی در طرح‌های مفهومی به چشم نمی‌خورد که ارائه پی ۱۱ با آن غیر ممکن باشد؛ به‌خصوص اینکه هواوی با میت ۱۰ پرو به سمت حذف حاشیه‌های اضافه از گوشی‌های هوشمند خود قدم برمی‌دارد.

نظر شما در رابطه با این طرح چیست؟ آیا مایل هستید پرچم‌دار بعدی هواوی در سال ۲۰۱۸ با چنین طراحی عرضه شود و شرکت هواوی، گوشی پی ۱۱ را با طراحی بدون حاشیه ارائه دهد؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید