لپ تاپ Aurora 7 با هفت نمایشگر به عنوان نمونه اولیه معرفی شد

    کد خبر :783134

گاهی اوقات شرکت‌ها به ارائه محصولی فناورانه می‌پردازند که از ساختاری منحصربفرد برخوردار است، دستگاهی که هیچ گاه شاهد آن نبودید و برای نخستین بار مورد نمایش عموم قرار می‌گیرد، به تازگی شرکت Expanscape لپ تاپی معرفی کرده که در واقع یک دیوایس نمونه اولیه بوده و به 7 نمایشگر مجهز شد.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در حال حاضر افرادی که علاقمند هستند می‌توانند برای کسب و کار خود محصول Expanscape را تهیه کنند اما یک محصول تولید انبوه نیست.

این نوت بوک Aurora 7 نام دارد و به چهار نمایشگر 17.3 اینچی 4K و سه صفحه نمایش 7 اینچی FHD مجهز می باشد. تمامی مانیتورهای این لپ تاپ را می‌توان تغییر زاویه داد و به حرکت درآورد تا جایگاه بهتری برای کاربری پیدا کنند. اگرچه وزن Aurora 7 بیش از 12 کیلوگرم بوده اما اگر بخواهید لپ تاپی با شش نمایشگر اضافی را حمل کنید، بی شک وزنی دوچندان خواهد داشت.

باتوجه به پاندمی کوید-19 و دورکاری شدن فعالیت‌ها، برخورداری از چنین لپ تاپی با 7 نمایشگر کاربردی است، به ویژه اگر فعالیت‌هایی نظیر برنامه نویسی، توسعه نرم افزاری و برخی دیگر از این قبیل مشاغل دارید.

ناگفته نماند شرکت Expanscape اعلام کرده افراد می‌توانند دو صفحه نمایش دیگر هم به این نوت بوک بزرگ و ضخیم متصل کنند اما موجب طراحی پیچیده دستگاه خواهد شد که شاید چندان برای مخاطبین جالب نباشد.

از مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ باید به گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060، حافظه MLC SSD با سایز 2.5 اینچی دو ترابایتی، حافظه رم 64 گیگابایتی DDR4-2666، پردازنده قدرتمند اینتل Core i9-9900K، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای، USB، گیگابیت اترنت و شاسی آلومینیومی اشاره کرد. البته افراد می‌توانند مدلی با پردازنده Ryzen 9 3950X ای ام دی نیز انتخاب کنند.

در این لپ تاپ باتری اولی 85 وات ساعتی و ثانویه 148 واتی تعبیه شده تا پاسخگو نیاز تامین انرژی بسیار آن باشد. در طراحی این نوت بوک شباهتی به گزینه نمونه اولیه ندارد و گویی باید به تولید انبوه برسد.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید