طرح عیدانه پلیس راهور به مناسبت عید غدیر

    کد خبر :923899

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور انتظامی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: در آستانه عید غدیر طرح عیدانه داریم؛ کسانی که تازه به جمع رانندگان اضافه شده و گواهینامه دریافت می کنند حداکثر ظرف ۷۲ ساعت مشروط بر درست بودن ادرس، گواهینامه خود را درب منزل دریافت می کنند.

سردار هادیان فر گفت: ترخیص خودرو و موتور در طرح تقسیط بدون هیچ پیش پرداختی از جمله دیگر تسهیلات طرح عیدانه بوده و افراد می توانند با مراجعه به پلیس + ۱۰ از این طریق نسبت به ترخیص خودرو اقدام کنند.

وی گفت:به ماموران ابلاغ کردیم که توقیف خودروهای دارای جریمه بیش از ۳ میلیون تومان در این ایام صورت نگیرد به خصوص برای افرادی که با خانواده هستند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: آخرین عیدانه پلیس تحویل ۷۲ ساعته کارت خودرو به شرط درست بودن اطلاعات و آدرس است؛ همچنین افرادی که حکم مأموریت و مجوز سفر در ایام کرونا داشته اما جریمه شدند، می‌توانند با همراه داشتن مدارکی که قبلاً اعلام شده به کمیسیون ماده ۵ مراجعه و جریمه صادرشده را اصلاح و حذف کند.

وی افزود: روزانه بیش از ۴۰ هزار نقل و انتقال صورت می گیرد؛ قبلا عقب ماندگی در این بخش داشتیم که اصلاح شد و مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت کارت خودرو برای متقاضی ارسال شود.

سردار هادیان فر ادامه داد: تلاش داریم در طول برنامه هفتم ۱۰ درصد سالانه میزان جانباختگان را کاهش دهیم و در نهایت در پایان برنامه ۵۰ درصد کاهش داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: در خصوص ترددها با کاهش کرونا شاهد افزایش تردد ها هستیم و اوج سفرها را به واسطه تعطیلی یک روزه به ویژه اگر تعطیلاتی به پنج شنبه و جمعه نزدیک باشد شاهد هستیم.

فارس/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید