طراحی آنر مجیک واچ 2 فاش شد

    کد خبر :643527

آنر طرح‌های ساعت جدید مجیک واچ ۲ را در اختیار سایت Digital Trends قرار داد و عنوان کرد که این ساعت تا آخر سال جاری معرفی خواهد کرد.

 

ساعت هوشمندی که تیزر آن قبلا توسط آنر پخش شده بود، آنر مجیک واچ ۲ نامیده می‌شود که پیش از پایان سال معرفی خواهد شد و ظاهر آن مانند طرح‌های زیر است. این شرکت طرح‌های اولیه‌ی آنر مجیک واچ ۲ را به Digital Trends نشان داده است؛ این طرح‌ها نسبت به تیزری که با مضمون هالووین توسط آنر در اواخر اکتبر (اوایل آبان) منتشر شد، اطلاعات بیشتری از ظاهر ساعت به ما می‌دهد.

 

ساعت موردنظر با نام آنر مجیک واچ ۲ شناخته می‌شود و به‌دنبال ساعت آنر مجیک واچ که اوایل امسال معرفی شد، ساخته می‌شود. این طرح‌ها نشان می‌دهند که بدنه‌ی ساعت ۴۶ میلی‌متر عرض داشته و با شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D پوشانده می‌شود. آنر مجیک واچ ۲ از مجیک واچ که دارای بدنه‌ای ۴۲ میلی‌متری و صفحه‌نمایشی ۱/۲ اینچی است، بزرگ‌تر خواهد بود. هواوی هم نسخه ۴۲ میلی‌متری و هم نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری هواوی واچ GT2 را ساخته است.

 

آنر به Digital Trends گفته که طی مراحل طراحی مجیک واچ ۲ با ساعت‌سازان متخصص مشورت کرده و قبل از رسیدن به طرح‌هایی که می‌بینید، طرح‌های مختلفی را امتحان کرده است. طرح نهایی یادآور اولین مجیک واچ و هواوی واچ GT2 است و دکمه‌های دوگانه‌ی آن کنار دستگاه قرار دارد. شرکت با طراحی تحت تأثیر ساعت‌های کورنوگرافیک، آن را ساعتی مد روز می‌خواند.

 

 

این مسئله با یکی از طرح‌های حاشیه که اعداد را در لبه‌ی صفحه‌نمایش هستند، نشان می‌دهد؛ درحالی‌که دیگری خطوط نشان‌گر زمان را نمایش می‌دهد. آنر دو طراحی مختلف برای مجیک واچ ۲ دارد که نشان از وجود بیش از یک مدل خواهد بود؛ شاید یکی از آن‌ها مچ‌بندی باریک‌تر داشته باشد. این ساعت برای استفاده‌ی روزمره طراحی‌ شده و دارای قابلیت‌های سلامتی و تناسب‌اندام است که انتظار می‌رود تا با نرم‌افزار Huawei Health متصل شود. بدون داشتن دیدی به محفظه‌ی پشتی، نمی‌توان فهمید که این ساعت حسگر ضربان قلب دارد یا خیر؛ اما انتظار می‌رود که حسگر مذکور در ساعت استفاده‌ شده باشد.

 

به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌ها نسبت به صفحه‌ی ساعت شیب‌دار هستند که باعث لذت بیشتر در لمس صفحه‌نمایش می‌شود. به‌گفته‌ی آنر، مجیک واچ ۲ به ضربه و سوایپ حساس است؛ به‌علاوه می‌توان مانند گوشی با نزدیک یا دور کردن دو انگشت، زوم کرد. علاوه بر این، می‌دانیم که دکمه‌های کناری به‌عنوان دکمه‌ی خانه یا برای پرش نرم‌افزاری که اغلب استفاده می‌شود، کاربرد دارند. نرم‌افزاری که با این دکمه‌ها متصل شده است قابل تنظیم خواهد بود.

 

بندی که در طرح‌ها مشاهده می‌شود مانند بندهای سیلیکونی اسپرت است؛ اگرچه ممکن است گزینه‌های مختلفی هنگام عرضه در دسترس باشد. گفته می‌شود که محفظه‌ی پشتی از مواد نرم ساخته‌ شده که با جنس مات بدنه هماهنگ است. سیستم‌عامل این ساعت هنوز نامشخص است؛ اما به‌احتمال‌زیاد از نسخه‌ی LiteOS هواوی به‌جای WearOS گوگل استفاده خواهد شد.

 

هم هواوی و هم آنر در بازار پوشیدنی‌ها محصولات زیادی عرضه کرده‌اند؛ آنر از آنر بند اسپرت و هدفون اسپرت پرو رونمایی کرده و هواوی فری‌بادز ۳ را دارد. مجیک واچ ۲ در فهرست آنر قرار دارد و قبل از پایان سال روانه‌ی بازار می‌شود و در سطح جهانی نیز به فروش می‌رسد. زمان عرضه‌ی این ساعت هنوز مشخص نیست؛ اما به‌نظر فرصتی برای معرفی مجیک واچ ۲ در کنار گوشی آنر وی ۳۰ 5G که در ۲۶ نوامبر (۵ آذر) وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید