طارمی بازهم به پیشنهاد پورتو پاسخ نداد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۱۲
    کد خبر :991558
طارمی بازهم به پیشنهاد پورتو پاسخ نداد

مهدی طارمی مهاجم ایران که قراردادش با باشگاه پورتو فصل آینده به پایان می‌رسد بازهم به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ نداد.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در تابستان ۲۰۲۰ و با عقد قرارداد چهار ساله راهی تیم پورتو پرتغال شد. طارمی که سومین فصل حضورش در این تیم پرافتخار پرتغالی را سپری می‌کند، در این فصل در مجموع ۲۵ بار گلزنی کرده که ۱۶ گل او در لیگ پرتغال بوده است.

این مهاجم از ابتدای حضورش در تیم پورتو تا به امروز هم ۷۵ بار گلزنی کرده است که این آمار او را در جمع پنج بازیکن گلزن خارجی باشگاه پورتو قرار داده است.

این آمار درخشان در کنار علاقه باشگاه‌های دیگر به جذب این مهاجم باعث شده است تا پورتو یک سال قبل از اتمام قرارداد طارمی، برای تمدید آن دست به کار بشود.

این اتفاق پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افتاد و رسانه‌های پرتغال مدعی شدند پورتو پیشنهاد تمدید قرارداد را به طارمی داده، اما مهاجم ایران بررسی پیشنهاد را به بعد از جام جهانی موکول کرد و به سئوالات رسانه‌ها در این مورد پاسخ نداد.

با وجود گذشت ماه‌ها از اتمام جام جهانی، اما طارمی هنوز درخواست پورتو برای تمدید قرارداد را بی پاسخ گذاشته است.

روزنامه «رکورد» پرتغال در گزارشی به این موضوع پرداخت و با عنوان «طارمی پاسخ تمدید را به تعویق انداخت» مدعی شد طارمی در حال حاضر روی نتایج و عملکردش در پورتو تمرکز کرده است تا رقابت‌های این فصل به پایان برسد.

پورتو در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر از بنفیکا در رده دوم جدول رده بندی لیگ پرتغال است. در فاصله چهار هفته تا پایان این رقابتها، یاران طارمی هنوز این شانس را دارند که بنفیکا را در صدر بگیرند و برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ بشوند.

آبی و سفید‌های پرتغال همچنین در جام حذفی پرتغال هم شانس قهرمانی دارند و در صورت عبور از تیم فامالیسائو در بازی برگشت، راهی فینال این مسابقات می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید