ضرورت آموزش خانواده ها در امر پیشگیری از سرطان

    کد خبر :132690

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از برگزاری کارگاه آموزش خانواده ها در پیشگیری از سرطان، همزمان با برپایی سومین سمپوزیوم بین المللی نسترن خبر داد.
به گزارش مهر، دکتر سیدعلی موسوی در ارتباط با برگزاری سومین سمپوزیوم بین المللی نسترن، گفت: این سمپوزیوم ۸ تا ۱۰ آذر ۹۶ در مشهد برگزار خواهد شد که محورهای اصلی آن در حوزه پیشگیری از سرطان است.

وی افزود: نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان، تشخیص زودهنگام سرطان و تحقیقات بین رشته ای در حوزه سرطان در این سمپوزیوم مورد توجه قرار گرفته و ۱۰ سخنران بین المللی نیز برای شرکت در سمپوزیوم دعوت شده اند. البته صاحبنظران و اساتید برجسته داخلی در این سمپوزیوم حضور خواهند داشت.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای مسابقه دانشجویی «نقشه مفهومی» خبر داد و گفت: این مسابقه با محوریت سمپوزیوم بوده و شرکت کنندگانی که نقشه مفهومی به صورت گویا تهیه کنند علاوه بر جایزه مالی، روز سوم کنفرانس می توانند در جمع عمومی پوستر خود را ارائه دهند.

دبیر اجرایی سومین سمپوزیوم بین المللی نسترن با بیان اینکه کارگاه های تخصصی و علمی قبل از اجرای سمپوزیوم خواهیم داشت،گفت: از انجایی که محوریت سمپوزیوم پیشگیری از است، برگزاری کارگاه عمومی آموزش خانواده ها در جهت پیشگیری از سرطان مورد توجه قرار گرفته است.

موسوی با بیان اینکه این مسابقه در حال حاضر آغاز شده و مهلت آن تا ۱۵ آبان است، خاطر نشان کرد: در سومین سمپوزیوم بین المللی نسترن ۶۰ رابط علمی در ۶۰ دانشگاه علوم پزشکی را مورد حمایت داریم و در واقع سفیران نسترن و رابطان علمی در تبلیغات سمپوزیوم، برگزاری کارگاه ها و مسابقه نقشه مفهومی ما را همراهی خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید