صحبت‌های سالار عقیلی درباره حسین خواجه امیری

    کد خبر :425558

خواننده موسیقی سنتی کشورمان می‌گوید دوست دارد تا ۹۰ سالگی بخواند و سالم زندگی کردنش به این موضوع کمک خواهد کرد.

نخستین همکاری سالار عقیلی و حسین خواجه امیری (ایرج) با نام «آوای ایران» به صورت تک آهنگ و موزیک ویدئو منتشر شد. این اثر حسن مطلعی بر ادامه همکاری این دو هنرمند در عرصه‌ آواز ایرانی است و در آینده این دو هنرمند کنسرت مشترکی را با هم برگزار می‌کنند.

در خصوص تجربه‌ همکاری با حسین خواجه امیری پیشکسوت عرصه موسیقی سنتی با سالار عقیلی گفتگو کردیم که در ادامه ان را می‌خوانید؛

عقیلی درباره این همکاری گفت: هم صدایی با استاد خواجه امیری برایم عالی بود. شخصیت و منش ایشان درس بزرگی برای من و دیگر هنرمندان است. وقتی با استاد خواجه امیری هستیم و با ایشان مراوده می‌کنیم، انگار که در کلاس درس مشغول یادگیری هستیم. تجربیاتی را در همکاری اخیر به دست آوردم که برایم بسیار ارزشمند است. هر چه از استاد خواجه امیری بگویم کم گفتم.

این خواننده موسیقی سنتی با اشاره به ادامه همکاری با حسین خواجه امیری اظهار کرد: قرار است که کنسرت‌هایی به اتفاق هم برگزار کنیم. در این کنسرت دو یا سه قطعه از استاد خواجه امیری اجرا می‌شود و بقیه کنسرت به اجرای قطعات من اختصاص دارد. البته قطعه‌ «آوای ایران» که با آواز من و استاد خواجه امیری است، به صورت دو صدایی اجرا می‌شود.

عقیلی در آستانه تولد ۴۱ سالگی اش با اشاره به عمر فعالیت هنری خود گفت: من، چون سالم زندگی کردم، امیدوارم که تا ۸۰ ، ۹۰ سالگی بخوانم. دوست دارم ان شاء الله تا آن موقع زنده بمانم و برای مردم بخوانم.

وی در پایان در خصوص آخرین فعالیت هایش گفت: مرتب در حال اجرای کنسرت در تهران و شهرستان هستم. برنامه‌هایی هم برای اجرا در شهرستان‌ها در نظر گرفته ایم که هنوز قطعی نشده است. یکی دو آلبوم هم به زودی منتشر می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید