“شین” شهاب حسینی از چهارشنبه روی پرده سینماها

    کد خبر :937702
شهاب حسینی

 شورای صنفی نمایش مصوبات جدید خود را اعلام کرد.بر اساس این خبر، فیلم سینمایی «شین» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی و «نمور» به کارگردانی داوود بی دل و تهیه کنندگی یاسر جعفری  از چهارشنبه روی پرده سینماها می‌رود.

شین» یک درام خانوادگی دلهره‌آور و رازآلود است و در خلاصه داستان آن آمده است:

«اثر ظلم در جهان باقی‌ می‌ماند و همیشه فرصت کافی برای جبران در اختیار نداریم… این را نوشین در پی کشف راز خانوادگی‌شان با تمام وجود درمی‌یابد.»

در این فیلم سینمایی شهاب حسینی در کنار تهیه‌کنندگی به عنوان مشاور کارگردان و بازیگر هم حضور دارد و جمشید هاشم‌پور، علی شادمان، محمود پاک‌نیت، هوشنگ توکلی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، آتش تقی‌پور، افسانه ناصری، غزال نظر، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث و مهدی بجستانی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین طرح اجرایی «شناور شدن قیمت بلیت سینماها» نیز توسط شورا جمع بندی شد و در قالب نامه‌ای برای ریاست سازمان سینمایی ارسال شد.

در جلسه امروز مقرر شد تا در روز ملی سینما مانند سال‌های گذشته بلیت سینما نیم‌بها اعلام گردد.

فیلم سینمایی «نمور» درباره داوود برادر بزرگ‌تر خانواده است که به اصرار دانیال همراه همسر خود سمیرا و دخترش آرام راهی شمال می‌شود تا پس از پانزده سال با خواهرش دلارام آشتی کند. پس از رسیدن به شمال دلارام آنها را نمی‌پذیرد و داوود تصمیم به بازگشت می‌گیرد و…

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید