شیائومی در 5 دقیقه 200 هزار دستگاه تبلت می پد 5 فروخت

    کد خبر :837324

در روزهای گذشته بود که شرکت شیائومی تبلت می پد 5 را در دو مدل پرو و استاندارد رونمایی کرد. حال به تازگی گزارشی درباره میزان فروش در مدت زمان کوتاه این تبلت رده بالا منتشر شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–چند روز پیش کمپانی چینی شیائومی، گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خود با نام می میکس 4 و همچنین تبلت‌های سری می پد 5 را به همراه چند محصول دیگر به طور رسمی روانه‌ بازار داخلی کشور چین نمود. این شرکت از روز جاری فروش رسمی این دستگاه‌ها را نیز برای اولین بار در بازار چین آغاز کرد.

بر اساس اعلام شیائومی، این شرکت توانسته است در نخستین فروش این دستگاه‌ها، موفق به خلق یک رکورد خارق‌العاده شده و تنها در مدت یک دقیقه فروشی 300 میلیون یوانی را به ثبت رسانده است. همچنین این شرکت اذعان نموده است که در مدت زمان 5 دقیقه، 200 هزار دستگاه از تبلت‌های سری می پد 5 فروخته است.

اگرچه تبلت‌های می پد 5 توانست در اولین فروش خود رکورد خوبی بر‌جا بگذارد، اما کاربران دستگاه‌های مذکور از کمبود لوازم جانبی برای این تبلت‌ها، از جمله صفحه‌کلید و قلم استایلوس گلایه داشته‌اند. متعاقبا شرکت شیائومی به این شکایات توجه نموده و به کاربران خود این اطمینان را داده است که برای حل این مشکل تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که تبلت می پد 5 همراه با 6 گیگا‌بایت حافظه‌ رم و 128 گیگا‌بایت حافظه‌ ذخیره‌سازی با قیمت 1999 یوان (معادل 308 دلار) و نسخه‌ای دیگر از این تبلت همراه با 6 گیگا‌بایت حافظه‌ی رم و 256 گیگا‌بایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، با قیمت 2299 یوان (معادل 335 دلار) به فروش گذاشته شده‌اند. از سویی دیگر، تبلت می پد 5 پرو نیز برای نسخه‌ای با 6 گیگا‌بایت حافظه‌ رم و 128 گیگا‌بایت حافظه‌ ذخیره‌سازی، 2499 یوان (معادل 385 دلار) و نسخه‌ای دیگر از ایت تبلت با 6 گیگا‌بایت حافظه‌ رم و 256 گیگا‌بایت حافظه‌ ذخیره‌سازی، 2799 یوان (معادل432 دلار) قیمت‌گذاری شده است. نسخه‌ای از تبلت می پد 5 پرو همراه با قابلیت اتصال 5G نیز روانه بازار شده است که این تبلت دارای با 6 گیگا‌بایت حافظه‌ رم و 256 گیگا‌بایت حافظه‌ ذخیره‌سازی بوده و با قیمت 3499 یوان (معادل540 دلار) به فروش می‌رود.

همانطور که پیش‌تر گزارش شد، تبلت هوشمند می پد 5 از یک صفحه‌نمایش 11 اینچی 120 هرتز، پردازنده‌ اسنپدراگون 860، 6 گیگابایت حافظه‌ رم، 256 گیگا‌بایت حافظه‌ داخلی، یک دوربین اصلی 13 مگا‌پیکسلی، یک دوربین سلفی 8 مگا‌پیکسلی، رابط کاربری MIUI for Pad، یک باتری 8720 میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد. شایان ذکر است که باتری این تبلت از فناوری شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌نماید.

از طرف دیگر، تبلت می پد 5 پرو نیز با صفحه‌نمایش مشابه می پد 5 روانه بازار شده است، اما به چیپست قوی‌تر اسنپدراگون 870 مجهز شده و از 8 گیگا‌بایت حافظه‌ رم و حداکثر 256 گیگا‌بایت حافظه‌ داخلی بهره می‌برد. تبلت مذکور از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (50 مگاپیکسل برای نسخه‌ی همراه با قابلیت 5G)، یک سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است. انرژی تبلت می پد 5 پرو نیز توسط یک باتری 8600 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین می‌شود که این باتری نیز از فناوری شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند.

در مورد تلفن هوشمند می میکس 4 نیز گفته شده است که این دستگاه در نخستین پیش فروش خود فورا به فروش رفته است. لو وایبینگ، رئیس شیائومی در امور کشور چین اذعان نموده بود که موجودی گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت از سری می میکس در اولین فروش محدود خواهد شد. اما وی افزود که این شرکت در تلاش برای افزایش موجودی این گوشی هوشمند خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید