شوخی بی جا جان شاگرد مکانیک را گرفت

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۱۵
    کد خبر :1020578
شوخی بی جا جان شاگرد مکانیک

پسر جوان که با شلیک گلوله شاگرد مکانیکی را کشته بود در حالی مدعی است این حادثه یک شوخی بوده که بزودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

پاییز سال 98 خبر قتل پسری 20 ساله در یک مکانیکی در محدوده پردیس تهران به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران برای بررسی ماجرا راهی محل شدند، یکی از شاگردان مکانیکی به پلیس گفت: مدتی بود من و مصطفی با هم در مغازه مکانیکی کار می‌کردیم و هر دو شاگرد مغازه بودیم. آن روز من در طبقه بالای مکانیکی استراحت می‌کردم که متوجه شدم چند نفر از دوستان مصطفی به مغازه آمدند. وقتی داشتند صبحانه می‌خوردند، ناگهان صدای شلیک گلوله شنیدم و وحشت‌زده به طبقه پایین رفتم که دیدم مصطفی غرق در خون روی زمین افتاده است و یک اسلحه شکاری هم دست دوست اوست و ترسیده. وقتی با اورژانس تماس گرفتم و مأموران اورژانس رسیدند، گفتند مصطفی جان باخته است و دوستش هم از ترس فرار کرد.

با اطلاعاتی که شاهدان به پلیس داده بودند، متهم شناسایی و دستگیر شد و به شلیک خونین اعتراف کرد.

پسر جوان گفت: من و مصطفی دوستان صمیمی بودیم. من قصدی برای کشتن او نداشتم، می‌خواستم شوخی کنم که این اتفاق افتاد. شب قبل از حادثه در نزدیکی مغازه مکانیکی چند نفر به ما نگاه چپ کردند و به همین خاطر با آنها درگیر شدیم. آنها من و دوستانم را به شدت کتک زدند. من هم همان شب تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم. به همین خاطر در یکی از سایت‌های فروش یک اسلحه شکاری خریدم تا آن پسرها را بترسانم. وقتی روز بعد به مکانیکی رفتیم، در حال صبحانه خوردن بودیم و شوخی می‌کردیم که اسلحه را برداشتم و به سمت مصطفی گرفتم. اصلاً حواسم نبود که ضامن آن از قبل کشیده شده است. نمی‌دانم چطور شد که تیر از اسلحه شلیک و دوستم کشته شد.

به دنبال اظهارات پسر جوان، وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی به جرم وی رسیدگی شود.

این در حالی است که اولیای‌دم برای وی صدور حکم قصاص خواسته‌اند.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید