با اعلام توقف ساخت و ساز در برج‌های شائبه دار سعادت‌آباد

شهردار منطقه 2: اقدام شهرداری قبلی در دادن مجوز ساخت نامتعارف بود

    کد خبر :601600

شهردار منطقه ۲ از توقف کامل ساخت‌وساز در برج‌های خیابان سوم سعادت آباد خبر داد.

رسول کشت‌پور ،‌ در مورد ساخت‌وساز در برج‌های خیابان سعادت‌آباد با بیان این‌که براساس رای دیوان عدالت، شهرداری تهران در سال ۱۳۹۶ و در دوره مدیریت قبلی شهر مجوز ساخت در این سه قطعه زمین را صادر کرده است، گفت:‌ به نظرم اقدام شهرداری در ارائه‌ مجوز به این سه قطعه زمین نامتعارف بوده، چرا که در شهرداری معمولا به آرای دیوان عدالت حداکثر دو طبقه با سطح اشغال ۶۰ درصد می‌دهند اما متاسفانه مدیران قبلی شهر تراکم بیشتری را برای این ساختمان در نظر گرفتند.

وی با بیان این‌که از زمان ابلاغ رای دستگاه قضا مبنی بر توقف ساخت‌وساز در این سه قطعه زمین، عملیات عمرانی متوقف شده است، اظهار کرد: حتی همین امروز نماینده شهرداری منطقه ۲ به محل مذکور رفته و اعلام کرد که هیچ‌گونه ساخت‌وسازی در این محدوده صورت نگرفته است.

شهردار منطقه ۲ با بیان این‌که از زمان ابلاغ ممنوعیت ساخت‌وساز در این ساختمان هیچ‌ کس حتی یک آجر بر آجر دیگر نگذاشته است، ادامه داد: ممکن است کارگرها در حال رفت و آمد باشند اما هیچ عملیات عمرانی صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ در روز پنج‌شنبه (۷ شهریورماه) اعلام کرد که ساخت‌وساز در سه قطعه زمین از تیرماه امسال بنا به دستور بازپرس شعبه ۲ ناحیه ۳۷ متوقف است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید