شهرداری مجوزی برای ساماندهی زنان معتاد ندارد

    کد خبر :90840

قدیمی تصریح کرد: شهرداری مجوزی برای ساماندهی زنان معتاد نداشته و این کار بر عهده بهزیستی است که انتظار داریم مسئولان در خصوص ساماندهی کودکان و زنان معتاد ورود پیدا کنند و یا به شهرداری مجوز این کار را بدهند.

رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از هزینه نگهداری مددجویان بر عهده شهرداری و بخشی دیگر بر عهده خیران است، اظهار داشت:براساس موافقت با برخی سازمان های مردم نهاد، ٣٠ تا ۴٠ درصد مددکاران از سوی سمن ها به صورت رایگان در مراکز بهاران فعالیت می کنند،همچنین تمامی پزشکان نیز با همکاری وزارت بهداشت به صورت رایگان و شبانه روزی خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح انضباط شهری به موفقیت ١٠ درصدی دست یافته ایم، در حالی که در تمامی نقاط دنیا نرخ موفقیت بین ٧ تا ١٠ درصد است، تصریح کرد:شهرداری مجوزی برای ساماندهی زنان معتاد نداشته و این کار بر عهده بهزیستی است که انتظار داریم مسئولان در خصوص ساماندهی کودکان و زنان معتاد ورود پیدا کنند و یا به شهرداری مجوز این کار را بدهند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در خصوص تأمین هزینه ساخت بهاران و ساماندهی معتادان متجاهر در قالب طرح انضباط شهری گفت:برخی از زیر ساخت ها از گذشته به شهرداری تعلق داشته که برای تبدیل به مراکز بهاران تغییر کاربری داده اند.

قدیمی خاطر نشان کرد: ١٩ مددسرا با ظرفیت ۵ هزار نفر همچنین ٢۴ مرکز بهاران با ظرفیت ٢ هزار و ۶٠٠ نفر در تهران وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید