شهرداری تهران برای اجرا نکردن مصوبه ستاد ملی کرونا تذکر گرفت

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۴۴
    کد خبر :713464

«محمد سالاری» روز یکشنبه در جریان دویست و دوازدهمین جلسه شورا، افزود: الزام استفاده از ماسک در مترو طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بوده که ظرف دو روز نخست گزارش‌های خوبی از رعایت این الزام در مترو تهران داشتیم.

وی گفت: اما ظاهرا دوباره این موضوع رها شده و رعایت نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، سالاری به شهردار تهران و مدیرعامل شرکت مترو تذکر داد و گفت که این مصوبه به صورت کامل و جامع و با جدیت باید اجرایی شود.

عضو شورای تهران افزود: تذکر دیگر من به معاون معماری و شهرداری تهران در خصوص اجرا نشدن مصوبه شورای شهر تهران است.

وی اظهار داشت: در تاریخ اول مرداد ماه سال گذشته طرحی مبنی بر الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی به تصویب رسیده بود و در آن که به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسیده است، تاکید شده که با هدف اصلاح و بهبود فرآیند صدور پروانه، شهرداری مکلف است ظرف مدت دو ماه از تصویب این لایحه فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی را بر اساس کارشناسی که انجام می‌دهد و رویکردهای اعلام شده به شورای شهر تهران ارائه کند.

سالاری ادامه داد: متاسفانه تا به امروز حدود ۹ ماه از تصویب این مصوبه سپری شده و در این مدت شاهد برخوردهای مختلف از سوی معاونت شهرسازی و معماری در مناطق ۲۲ گانه تهران هستیم.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: از شهرداری تهران تقاضا می‌کنم نسبت به اجرای این مصوبه و ارائه لایحه اقدام کند.

به گفته وی، بی تردید مجموعه مشکلاتی که مردم در حال حاضر در صدور پروانه‌های ساختمانی دارند با ارائه این لایحه حل و فصل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید