شهردار منطقه 2 عنوان کرد

شناسایی و ساماندهی مراکز و پروژه‌های جاذب سفر شهری

    کد خبر :287926

شهردار منطقه 2 گفت: طرح شناسایی و ساماندهی مراکز و پروژه های جاذب سفر منطقه با هدف ساماندهی وکاهش معضلات ترافیکی در محدوده تحت تاثیر مراکز جاذب سفر منطقه 2 آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، رسول کشت پور با اشاره به اجرای طرح شناسایی و ساماندهی مراکز و پروژه‌های جاذب سفر منطقه 2 در تشریح اجرای این طرح گفت: تراکم بافتهای اداری- تجاری سطح منطقه، تمرکز بالای مراکز عمده مولد و جاذب سفر و عدم مدیریت و نظارت جامع بر پارک‌های حاشیه ای از جمله عوامل موثر بر تهیه و اجرای این طرح در منطقه 2 است که در این راستا اجرای موثر این طرح در 3 فاز مشخص و تعیین شد.

وی افزود: در فاز اول این طرح 60 پروژه در حال ساخت و 58 پروژه در حال بهره برداری (درمجموع 118 مرکز) با مشخصات مراکز جاذب سفر از جمله مجتمع های تجاری – اداری بیمارستانها، مساجد، مراکزدولتی و آموزشی(دانشگاه ها) و… شناسایی و در فاز دوم چک لیست مشخصات ترافیکی – شهر سازی پروژه ها تکمیل گردید.

کشت پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضلات بزرگ ترافیکی این منطقه با وجود این مراکز افزود: عدم در نظر گرفتن الزامات ترافیکی ،پارک های حاشیه ای غیر مجاز در محدوده مراکز جاذب سفر و صدور مجوز ساخت و بارگذاریهای غیر متعارف وغیرقانونی در گذشته مشکلات بزرگی را در عرصه ترافیکی در سطح منطقه 2 و برای اهالی بوجود آورده است که امیدواریم با اجرای این طرح، ساماندهی مطلوبی بوجود آید.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 2 ، کشت پور در پایان افزود: صدور اخطاریه به مالکین پروژه های در حال ساخت جهت انجام مطالعات جامع ترافیکی و برنامه های پیشنهادی اجرایی در قالب شرح خدمات مورد تایید معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 2، به عنوان فاز سوم این طرح است که تا کنون برای 18 مالک پروژه در حال ساخت، اخطاریه صادر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید