شرکت ملی گاز: زمستان امسال هم کمبود گاز داریم

    کد خبر :1029120
شرکت ملی گاز کمبود گاز

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امسال زمستان هم شاهد ناترازی بین تولید و مصرف گاز هستیم، گفت:مشکل کمبود گاز مصرفی همچنان وجود خواهد داشت.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد ستادی، مدیران عامل و مدیران بهره‌برداری شرکت‌های گاز استانی کشور، افزود: سال ۱۴۰۱، زمستان بسیار سختی را برای کارکنان شرکت گاز داشتیم، اما وزارت نفت با انجام اقدام‌های به‌موقع و همراهی و همدلی مردم توانست عملیات اجرای کنترل تولید، انتقال و مصرف را با موفقیت انجام دهد.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امسال هم شاهد ناترازی بین تولید و مصرف گاز هستیم، گفت: این مشکل همچنان وجود خواهد داشت.

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد ستادی، مدیران عامل و مدیران بهره‌برداری شرکت‌های گاز استانی کشور، افزود: سال ۱۴۰۱، زمستان بسیار سختی را برای کارکنان شرکت گاز داشتیم، اما وزارت نفت با انجام اقدام‌های به‌موقع و همراهی و همدلی مردم توانست عملیات اجرای کنترل تولید، انتقال و مصرف را با موفقیت انجام دهد.

وی ادامه داد: پارسال سال بسیار خاصی برای همه ما بود؛ هم به‌واسطه گستردگی سرما در کشور و هم کاهش دمای شدید و هم طولانی بودن این سرما که سرانجام سبب مصرف روزانه ۶۸۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و تجاری شد که با توجه به ثابت بودن تولید و ناترازی، هیچ راهکاری جز مصرف بهینه و مدیریت مصرف نداشت.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تلاش کارکنان صنعت گاز در پالایشگاه‌ها و مناطق عملیاتی تصریح کرد: همکاران ما در سال ۱۴۰۱ در پالایشگاه‌ها با تلاش شبانه‌روزی کاری کردند که ما حتی برای یک ساعت هم توقف در تولید نداشتیم و همکاران در مناطق عملیاتی، روزانه ۸۵۰ میلیون مترمکعب گاز را در طول شبانه‌روز بدون کوچک‌ترین مشکلی، انتقال دادند.

رحمانی گفت: باید در سال ۱۴۰۲ نیز با هم پیمان ببندیم که با همدلی و همیاری و ایثار و ازخودگذشتگی که در ذات کارکنان صنعت گاز است، با کمترین مشکل، زمستانی بدون دغدغه را به مردم هدیه دهیم.

وی یادآور شد: ایمان دارم این هم‌اندیشی و تعامل با مدیران گاز استانی به نتیجه‌ای مطلوب می‌رسد، زیرا همه تجربه‌ها و درس‌آموخته‌ها در سه کارگروه گازرسانی و دیسپچینگ، سرمایه انسانی و ساختار سازمانی و مصرف بهینه انرژی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا پیامد آن برای کل کشور، کارساز باشد.

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید