شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس تهران اعلام شد

    کد خبر :857518
شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس تهران اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذشده درخصوص بازگشایی مدارس توضیح داد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره بازگشایی مدارس در تهران اظهار کرد: طبق قرار گذشته، بازگشایی مدارس در مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان‌ماه و متوسطه اول از اول آذرماه خواهد بود. درباره مقطع ابتدایی نیز در آینده نزدیک تصمیم‌گیری می‌شود.

وی درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذشده درخصوص بازگشایی مدارس اظهار کرد: به تناسب تصمیمی که شورای معلمان، شورای مدرسه و کمیته بهداشت مدرسه می‌گیرند، پرسنل – اعم از اجرایی و آموزشی – باید پای کار بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: بنابراین حضور یا عدم حضور معلمان به تناسب آن تصمیم است؛ اگر تصمیم بر آموزش حضوری یا ترکیبی باشد، معلمان باید به مدرسه بیایند و اگر غیرحضوری است، به همین ترتیب اقدام می‌شود.

به گزارش ایسنا، فولادوند همچنین با اشاره به تشکیل کمیته سلامت در مناطق و مدارس برای بازگشایی مدارس گفت: در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به صدور مجوز آموزش حضوری دانش‌آموزان اقدامات لازم صورت می‌گیرد. در این مسیر گفتگو و اقناع خانواده‌ها نیز در راستای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس مهم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید