شخصیت‌های کارتون سیمپسون‌ها در دنیای واقعی/عکس

    کد خبر :991265
شخصیت‌های کارتون «سیمپسون‌ها» در دنیای واقعی

دانشجو 18 ساله انگلیسی با استفاده از هوش مصنوعی چهره 19 شخصیت کارتون سیمپسون‌ها را به طور واقعی طراحی کرد.

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:

«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای خانواده و شهر به دلیل مشکلاتی که در تولید آن‌ها با دقت بالا وجود داشت، در اینجا وجود ندارند.»

او از نسخه پنجم Midjourney استفاده کرده است.

«من یک دانشجوی ۱۸ ساله هستم که در انگلستان زندگی می‌کنم. من از تماشای سیمپسون‌ها لذت می‌برم و تقریباً تمام قسمت‌ها را تماشا کرده‌ام.»

«من از زمان استفاده از Midjourney Sunset از نسخه ۲ تا نسخه فعلی ۵ از آن استفاده می‌کنم. با ارسال تصاویر در اینستاگرام، حس لذت خودم را از کار با هوش مصنوعی به اشتراک می‌گذارم. من در حین تماشای سیمپسون‌ها به ایده خلق این پرتره‌ها رسیدم زیرا احساس می‌کردم ترکیب دو مورد از علایقم ایده جالبی است.»«از بین همه پرتره‌هایی که من بیشتر از همه بابت ساختن نسخه انسانی متعجب یا خوشحال شده‌ام، ند فلندرز یا رالف ویگوم را انتخاب می‌کنم.»

« سخت‌ترین شخصیت برای خلق کردن و شخصاً کمتر مورد علاقه من، رئیس ویگوم است، زیرا هوش مصنوعی نتوانست مو‌های آبی نمادین و بینی شبیه پوزه خوک را ایجاد کند.»

«در آینده، ممکن است روی انیمیشن‌های دیگری مانند Futurama، King of the Hill یا Family Guy کار کنم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن‌ها هستم!»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید