اولین شبکه تلویزیونی صهیونیستی در امارات آغاز به کار کرد

    کد خبر :820736
اولین شبکه تلویزیونی صهیونیستی در امارات آغاز به کار کرد

شبکه i24NEWS رژیم صهیونیستی از توافق با یک مؤسسه رسانه‌ای اماراتی و افتتاح دفتر در شهر «دبی» خبر داد.

روند سازش امارات متحده عربی در همه زمینه‌ها، همچنان ادامه دارد و این بار صهیونیست‌ها در بخش رسانه‌ای وارد این کشور شده‌اند.

به نوشته وبسایت العهد، شبکه i24NEWS در توافق با مؤسسه رسانه‌ای «دبی» از افتتاح دفتر خود در این شهر خبر داده تا اولین رسانه صهیونیستی باشد که در امارات فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این شبکه همچنین اخیرا توافقاتی با دو شبکه بزرگ کابلی تلویزیونی به نام‌های Etisalat و DU و خبرگزاری‌های اخبار الخلیج و مدیا گروپ و شرکت رسانه‌ای Motivate Media Group و همچنین وزارت گردشگری امضاء کرده است تا یک سایت و شبکه به نام‌ خود با سه زبان راه‌اندازی کند.

راه اندازی این سایت و شبکه نیاز به مجوز دفتر رسانه‌ای دولت شیخ نشین دبی دارد. «منی المری» مدیر کل دفتر رسانه‌ای دبی نیز گفته است که امارات به توسعه روابط با تمامی مؤسسات رسانه‌ای علاقه دارد.

وب سایت کمیته یهودیان آمریکا نیز در تاریخ ۱۸ خرداد دفتر خود را در ابوظبی افتتاح کرد و «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات نیز در مصاحبه‌ای با این وبسایت گفت که دیگر کشورهای عربی باید با الگو قرار دادن امارات، سیاست سازش را با رژیم صهیونیستی در پیش بگیرند.

به گزارش فارس، امارات در سپتامبر سال۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ، توافقنامه‌ سازش با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های آبراهام» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد و پس از آن چندین توافق همکاری با اسرائیل امضا کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید